فروش عمده کشمش کاشمر به قیمت روز

فروش عمده کشمش تاکستان و کاشمر با بهترین محصولات اعم از کشمش سبز آجیلی و طلایی قلمی و انواع مویز در کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه عرضه می شود شما می توانید برای خرید انواع محصولات با کیفیت ممتاز و قیمتی مناسب با بخش فروش در ارتباط  باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش عمده کشمش کاشمر به قیمت روز

بهترین کشمش کاشمر

کشمش کاشمر

مهم ترین قطب تولیدی کشمش در شرق کشور منطقه کاشمر و در کنار آن خلیل آباد از توابع استان خراسان رضوی می باشد که همه ساله مصرف کشمش آجیلی کل کشور را تامین می کند چرا که تولید آن در انحصار این منطقه می باشد.

 

**** مهم ترین کشمش کاشمر کشمش سبز یا آجیلی و زرد قلمی بوده  که بیشتر بیدانه بوده و تولید آن در مکانی مسقف با دیوارهای سوراخ دار به نام خانه کشمشی بوده که کشمش را با مایع تیزاب که محلول ترکیبی از آب ، کربنات پتاسیم و روغن می باشد به مدت چند ثانیه آغشته کرده و سپس در بارگاه روی سیم های مفتولی به صورت افقی آویزان گرده تا روند خشک شدن آن آرام آرام طی شود.

 

**** در فصل جدید کشمش پلویی کیلویی بسیاری از باغداران با توجه به شرایط بحرانی کشور از نظر تحریم ، تورم و کرونا به سمت تولید کشمش طلایی قلمی رفته اند که در تولید آن بعد از تیزاب زنی تمام فضای اتاق را بسته و گوگرد را در ظرفی ریخته و آتش می زنند تا دود آن باعث طلایی شدن رنگ آن  و همچنین مقاوم شدن کشمش در برابر آفات و طولانی شدن ماندگاری آن شود.

 

**** در کنار محصولات ذکر شده بالا کشمش آفتابی آبگیری معروف به «گله کاشمری» نیز بازار پر رونقی با شروع فصل کشمش دارد که در تولید سرکه ، الکل و شیره  بازدهی بسیار بالایی دارد.

 

کشمش مویز منطقه کاشمر نیز از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده که بیشتر به روش آفتابی و در معرض نورخورشید تولید می شود که در دو نوع بیدانه و دانه دار موجود می باشد البته  گفتنی است اخیراً باغداران با خرید انگور از مناطق دیگر کشور مانند شیراز و قزوین خود مویزهای دیگری مانند ریش بابا و شانی را نیز تولید می کنند.

 

صادرات کشمش کاشمر

 

صادرات کشمش کاشمر

**** منطقه کاشمر با داشتن تاکستان های سرسبز و کشمش ممتاز سبز و طلایی قلمی جایگاه منحصر به فردی در صادرات این محصولات به کشورهای همسایه دارد تا جایی که تجار و بازرگانان کشورهایی مانند پاکستان خود یا نمایندگانشان با شروع فصل کشمش به این منطقه می آیند و قرارداد کاری برای خرید کشمش طلایی با کارخانه کشمش می بندند . معمولاً صادرات و فروش عمده کشمش کاشمر رونق اقتصادی بسیاری برای تولیدکنندگان و کشاورزان این منطقه در پی دارد.

 

**** بسته بندی محصولات صادراتی کاشمر معمولاً در کارتون های 5 لایه و به وزن 10 کیلویی خالص بوده که به صورت کارتون سفید یا طرح دار که برند و لگو مورد نظر مشتری روی بسته بندی درج می شود.

فروش عمده کشمش کاشمر

فروش عمده کشمش کاشمر به قیمت روز کارخانه

فروش عمده کشمش در کارخانه های زیر نظر این مجموعه در منطقه کاشمر ، تاکستان و ملکان با کیفیت مرغوب و به قیمت روز عرضه می گردد. در شرایط کنونی که بازاری متلاطم و آشفته ناشی از تورم و افزایش نرخ ارز بر کشور حاکم شده متاسفانه قیمت کشمش صادراتی نیز متاثر از این وضعیت دچار افزایش شده و قیمت ها روز به روز نوسان دارد.

 

**** گفتنی است که قیمت محصولات کاشمر مثلاً کشمش آفتابی و کشمش سبز آجیلی که بیشتر مصرف داخلی دارد نسبت به سال گذشته زیاد افزایش قیمت چندانی نداشته حال آنکه نرخ کشمش طلایی قلمی به خاطر صادرات این محصول افزایش 20% داشته است.

 

مجموعه لعل تاک محصولات کاشمر را مستقیم از باغدار به صورت فله خریداری نموده و کارهای مربوط به فراوری و بسته بندی را در کارخانه کشمش زیر نظر خود مجموعه انجام داده و با قیمتی ارزان تر از بازار به مشتریان در سراسر ایران عرضه می دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما