فروش عمده کشمش سلطانا صادراتی

در این مرکز فروش عمده کشمش سلطانا صادراتی با بهترین کیفیت و قیمت کف کارخانه امکان پذیر می باشد برای هماهنگی بیشتر جهت سفارش با همکاران ما در بخش فروش ارتباط بگیرید.

فروش عمده کشمش سلطانا صادراتی

کشمش سلطانا صادراتی

 کشمش سلطانا صادراتی

یکی از تولیدات گسترده کشور ما انواع کشمش می باشد که در مناطق مختلف به رنگ های طلایی ، سبز ، قهوه ای ، قرمز و سیاه تولید ، فرآوری ، بسته بندی و عرضه می شود.

کشمش سلطانا که همان کشمش تیزابی تلقی می شود به عنوان پرفروش ترین کشمش در بازار داخل و صادرات شناخته شده است زیرا که هم ماندگاری بالایی حداکثر تا دو سال را دارد و هم در طول سال در مقدار زیادی موجود و در دسترس بوده و آنالیزهای مربوط به صادرات را نیز دارا می باشد.

مهم ترین مراکز تولید کشمش سلطانا مناطق تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان ، قوچان خراسان ، اراک و زنجان می باشد که در سال های اخیر با توجه به صادرات این محصول جهش بسیار خوبی در تولید آن صورت گرفته و با وجود مشکلات حجم تولید آن  افزایش یافته است.

در تولید کشمش سلطانا از مایع تیزاب برای تسریع در فرآیند خشک شدن و عامل نگهدارنده استفاده می شود و همچنین در نوع کهربایی و روشن آن دود گوگرد داده شده تا خوش رنگ تر و مشتری پسندتر شود اما نوع خرمایی و تیره رنگ آن فاقد دود گوگرد است که در آزمایشات میکروبیولوژی آن درصد باقیمانده سموم و گوگرد آن مناسب برای صادرات به اورپا می باشد که نسبت به موارد ذکر شده بسیار حساس می باشند.

در بین کشمش سلطانا تولید شده در ایران کشمش تاکستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قیمت آن نیز از نوع ملکان و ملایر گران تر می باشد که این بسته به نظر خریدار و سطح درآمد مردم کشور مقصد دارد که قصد خرید این محصولات را دارند که از کدام منطقه سفارش خود را بدهند.

فروش عمده کشمش سلطانا

فروش عمده کشمش سلطانا صادراتی

کشمش سلطانا از بهترین کشمش های ایران تلقی شده که به بازار کشورهای عربی و همچنین روسیه ، اوکراین و اورپا صادر شده و امسال با توجه به افزایش نرخ ارز تاجران زیادی از این کشورها برای سفارش این محصولات به ایران آمده اند یا نمایندگان خود را مامور خرید انواع کشمش از ایران قرار دادند.

اگر دنبال مرکزی مطمئن و حرفه ای برای تامین انواع کشمش و بویژه کشمش سلطانا مرغوب هستید می توانید از تجربیات این مجموعه بهره بگیرید که فروش عمده کشمش را مستقیم و بدون واسطه از کارخانه کشمش در بسته بندی 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده برای مشتریان انجام می دهد.

در مورد بسته بندی کشمش سلطانا صادراتی بسیاری از شرکتهای بازرگانی درخواست درج لیبل و برند خود روی کارتون را دارند که این خواسته در این مجموعه امکان پذیر می باشد البته گفتنی است که طراحی کلیشه ، چاپ و آماده سازی کارتون مستلزم زمان بوده که باید در نظر گرفته شود و در هر صورت بسته بندی طبق نظر و سلیقه مشتری انجام شده تا مشکلی بابت اظهار و ترخیص آن برای ارسال وجود نداشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما