فروش عمده مویز ریش بابا صادراتی زرد

در این مجموعه فروش عمده مویز ریش بابا صادراتی درشت و زرد رنگ به صورت شسته ، سورت و لیزر شده در بسته بندی استاندارد مستقیم از کارخانه امکان پذیر شده است مشتریان صادراتی می توانند برای سفارش عمده با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرند.

فروش عمده مویز ریش بابا صادراتی زرد

مویز ریش بابا زرد رنگ

 مویز ریش بابا صادراتی

یکی از انواع مویز تولید شده در استان فارس با حجم تولید بالا مویز ریش بابا می باشد که دارای هسته و سایز آن درشت و به اندازه یک بند انگشت بوده و بسته به روش تولید آن دارای رنگ های قهوه ای تیره و زرد رنگ می باشد این مویز در بازار داخل و صادرات مشتریان زیادی دارد.

این محصول از انگور ریش بابا به دست آمده و در شهریور ماه پس از چیدن روی زمین در معرض نور آفتاب پهن شده تا خشک و تبدیل به مویز شود این مویز کاملاً ارگانیک و طبیعی است و هیچ ماده ای به آن افزوده نشده است .

مویز ریش بابا به دلیل اینکه از لخته شدن خون جلوگیری می کند و باعث انبساط رگ ها می شود برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید می باشد. لذا بسیار مقوی و خواص درمانی در زمینه تقویت حافظه و رفع کم خونی داشته و بواسطه تولید طبیعی و خواص آن مصرف زیادی در بین مردم دارد

مرکز تولید مویز ریش بابا در ایران استان فارس و توابع آن می باشد این مجموعه نیز کارگاه فرآوری و سورت انواع مویز در شیراز دارد که این محصولات را در کارتون های 10 کیلویی بسته بندی کرده و می تواند نیاز مشتریان داخلی و صادراتی را تامین کند.

فروش مویز ریش بابا زرد

فروش عمده مویز ریش بابا صادراتی زرد

در سال 1400 متاسفانه قیمت کالاها به صورت چشم گیری افزایش یافت که این روی قیمت انواع کشمش و مویز نیز تاثیر گذاشت و از طرف دیگر ورود تاجران افغانی به شیراز نیز بازار مویز ریش بابا صادراتی زرد رنگ و درشت را دچار نوسان افزایشی شدیدی کرد و قیمت این محصول گران کرد.

این مجموعه علاوه بر کارگاه فرآوری انواع مویز در شیراز کارخانه شستشو ، سورت و لیزر مویز ریش بابا در ملکان استان آذربایجان شرقی نیز در اختیار دارد که می تواند این مویز را به این کارخانه منتقل کرده و کلیه کارهای فرآوری برای صادرات را آنجا انجام دهد.

مویز ریش بابا امسال با استقبال زیادی برای صادرات به کشورهای افغانستان ، پاکستان و هند روبرو شده است زیرا که مقصد بیشتر این سفارشات به کشور هند بوده که قیمت این محصول آنجا خیلی گران است الان که داریم صحبت می کنیم در اواخر آبان ماه 1400 است و قیمت فروش عمده مویز به صورت شسته ، سورت و لیزر شده در بسته بندی صادراتی کیلویی 75000 تومان برای مشتریان فاکتور می شود.

گفتنی است که این مجموعه به صورت تخصصی و حرفه ای سابقه صادرات انواع مویز ایرانی را به کشورهای انگلیس ، مالزی ، افغانستان ، اتیوپی و عراق داشته و به مشتریان صادراتی گفته می شود که انجام کلیه کارهای بارگیری ، حمل و نقل ، ترانزیت ، بهداشت ، استاندارد و گمرک در این مجموعه قابلیت انجام دارد کافی است با مدیر فروش مجموعه جناب آقای رضا نادری فر جهت هماهنگی و استعلام قیمت ارتباط برقرار کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما