فروش بهترین کشمش تاکستان در بازار

این مجموعه به عنوان یک مرکز فروش بهترین کشمش تاکستان و نخود سفید عمده اعم از پلویی آفتابی و تیزابی می باشد که این محصولات را مستقیم از درب کارخانه با کیفیت مرغوب و در بسته بندی استاندارد در بازار داخل و صادرات عرضه می کند.

فروش بهترین کشمش تاکستان در بازار

 بهترین کشمش تاکستان

 بهترین کشمش تاکستان

یکی از انواع با کیفیت و مرغوب کشمش، کشمش تاکستان می باشد که بسیار مورد استقبال مردم است. کشمش تاکستان به دلیل کیفیت بالایی که دارد بسیار در رونق اقتصاد کشور و صادرات آن حائز اهمیت است. همچنین نخود شکلاتی دارای طعم بسیار عالی برخوردار می باشد.

تاکستان یکی از شهرستان های استان قزوین می باشد که که دارای یکی از بهترین باغات انگور کشور است. کشمش ها از جمله مواد خوراکی محسوب می شوند که سرشار از فیبر می باشد و به جذب مایعات عمل کرده و از یبوست جلوگیری می کند.

کشمش نوعی خشکبار محسوب می شود که از خشک کردن میوه انگور به دست می آید. این نوع خشکبار از انگور دانه و یا بی دانه در کاخانجات بزرگ و یا به صورت سنتی و خانگی تولید می شود.

بهترین نوع کشمش تاکستان دارای رنگی سیاه متمایل به قرمز و زرد مایل به قهوه ای خرمایی است. که تحت عنوان کشمش پلویی آفتابی و کشمش تیزابی می باشد نوع پلویی در معرض نور آفتاب و روی زمین تولید شده و در کارخانه فرآوری کشمش پس از شستشو و سورت کردن به آن روغن می زنند و در کارتون های 9 کیلویی بسته بندی می شود.

کشمش تیزابی نیز با مایع تیزاب خشک می شود و اگر دود گوگرد به آن داده شود رنگ آن روشن و متمایل به کهربایی می شود و نوع فاقد گوگرد آن نیز به کشمش پلویی قهوه ای تیره یا خرمایی معروف می باشد.

کشمش به صورت های مختلفی تولید می شود که دسترسی به بهترین کشمش با کیفیت و با قیمت مناسب برای خریداران بسیار حائز اهمیت است. خریداران می توانند برای دسترسی به بهترین کشمش تاکستان با مناسب ترین قیمت و بدون حضور واسطه از طریق مجموعه ما اقدام نمایید.

فروش بهترین کشمش

کارخانه فروش بهترین کشمش تاکستان

کشمش نیز یکی از انواع خشکباری است که دارای خواص درمانی و تقویتی بسیاری برای بدن می باشد. کشمش از جمله خوراکی های طبع گرم می باشد که مصرف روزانه آن سبب تقویت حافظه می شود. خوراکی های با طعم گرم از جمله کشمش و خرما به علت مغذی و مقوی بودن نیرو و ضعف قسمت های مختلفی از اعضای بدن از جمله عضلات و سیستم قلب و عروق را تامین می کنند. ترکیبات موجود در کشمش سبب کاهش غلظت خون می شود و در خاصیت ارتجاعی بودن رگ ها بسیار موثر است. به دلیل دارا بودن ویتامین گروه B از استرس روابط جنسی و شدت آن کم می کند. این نوع خشکبار مغذی به عملکرد صحیح اندام های بدن از جمله کبد و قلب کمک می کند.

 

**** قیمت روز فروش بهترین کشمش تاکستان برای صادرات در اواسط بهمن ماه 99 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش تیزابی طلایی                   27000 تومان
  2. کشمش تیزابی خرمایی                 24000 تومان
  3. کشمش پلویی آفتابی                    25000 تومان

این مجموعه به عنوان یک عرضه کننده و مرجع فروش بهترین کشمش روز تاکستان می باشد که یک واحد تولیدی در تاکستان قزوین تحت پوشش دارد و مشتریان با حجم بالا می توانند برای خرید در کارخانه حضور یابند و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما