فروش بهترین مویز سیاه بیدانه

این مرکز مرجع فروش بهترین مویز سیاه بیدانه ریز و درشت با کیفیت درجه یک و قیمتی مناسب می باشد برای اطلاع از وضعیت موجودی و قیمت محصولات با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

فروش بهترین مویز سیاه بیدانه

مویز سیاه بیدانه

 مویز سیاه بیدانه

مویز یکی از محصولات به دست آمده از انگور می باشد که در رنگ های متنوع نظیر سیاه ، قرمز ، قهوه ای تیره و روشن وجود داشته که خواص و ارزش غذایی و درمانی مکمل تر و مقوی تر از کشمش بوده و مردم ترجیح می دهند این محصول را که سالم و طبیعی است مصرف نمایند.

یکی از انواع مویز که طرفدار و خریدار زیادی دارد مویز سیاه رنگ است که معمولاً بیدانه و یا دارای هسته های ریز و نرمی می باشد این محصول در ایران در انواع مویز شانی ، انگور سیاه ترکمن و ریش بابا سیاه موجود بوده که در تولید آنها کود و سمی و مواد افزودنی استفاده نشده و کاملاً ارگانیک و طبیعی تولید شده و فرآوری آن نیز کاملاً سنتی و با دست صورت گرفته و در کارتون های 10 کیلویی بسته بندی و عرضه می شوند.

 

**** یکی از مراکز تولید کننده مویز استان فارس بوده که توابعی از آن نظیر داراب ، بووانات ، دشمن زیاری و شیراز در این راستا فعالیت کرده و محصولات باکیفیت را تولید و به فروش می رسانند اما نکته قابل تامل در مورد مویزهای ایران این است که معمولاً دارای هسته هستند البته مویزهای سیاه حاوی هسته نرم تر و ریزتر می باشند که زیاد حساسیت به وجود نمی آورد.

چون مویزهای ایران دارای هسته است لذا برای تامین مویز بیدانه ناچار هستیم که از کشورهای افغانستان و ازبکستان این محصولات را وارد کنیم که دارای رنگ سیاه ، طعم بسیار خوشمزه ، بیدانه و در سایزهای مختلف می باشند که هر چه مویز اندازه آن درشت تر و گوشتی تر باشد قیمت آن نیز به نسبت گران تر می باشد.

 بهترین مویز سیاه

مرکز فروش بهترین مویز سیاه بیدانه

در سبد محصولات عرضه شده این مجموعه علاوه بر انواع کشمش فروش بهترین مویز سیاه بیدانه نیز اعم از مویزهای ایرانی و نوع وارداتی نظیر مویز ازبک و افغان وجود دارد برای آگاه سازی مشتریان عزیز این مرکز اقدام به راه اندازی چندین سایت کرده تا ایشان مستقیم به کارخانه کشمش متصل شده و از بهترین محصولات عرضه شده بهره مند شود.

 

**** قیمت فروش بهترین مویز سیاه بیدانه در اواسط بهمن ماه 1399 در این مجموعه عبارت است از :

  1. مویز انگور سیاه شیراز                      48000 تومان
  2. مویز شانی                                   50000 تومان
  3. مویز ریش بابا سیاه                        46000 تومان
  4. مویز سایز 11 ازبک                         92000 تومان
  5. مویز سایز 9 ازبک                           85000 تومان
  6. مویز افغان                                    89000 تومان
در پایان مقاله این نکته گفتنی است که هنگام خرید مویز از تازگی ، نرمی ، طعم و مزه آن اطمینان پیدا کنید و در ضمن در جریان باشید که مواردی نظیر هسته داشتن یا نداشتن مویز ، سایز ریز ، درشت و رنگ آن در قیمت گذاری این محصول در بازار تاثیرگذار می باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما