فروش اینترنتی کشمش سبز قلمی کاشمر در تبریز

فروش اینترنتی کشمش سبز قلمی یا آجیلی در تبریز که از بهترین تولیدات منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی می باشد در این سایت مهیا شده است کافی است فرم ثبت سفارش محصول مورد نظر را در سایت این مجموعه تکمیل و به واحد فروش ارسال کنید.

فروش اینترنتی کشمش سبز قلمی کاشمر در تبریز

کشمش سبز قلمی یا آجیلی کاشمر

کشمش سبز

 

یکی از محصولات پرمصرف در بین ایرانیان به عنوان تنقلات با نخودچی و در کنار چای کشمش سبز یا همان آجیلی می باشد که سرشار از آهن ، کلسیم ، پتاسیم و ویتامین های خانواده ب می باشد و با خواص آنتی اکسیدانی که دارد از تخریب سلولی جلوگیری می کند.

 

منطقه ترشیز کهن که شامل شهرهای کاشمر، خلیل آباد و بردسکن می باشد به نوعی فقط خاستگاه انحصاری این محصول در ایران به شمار می رود و وجود 11000هکتار باغات انگوری نشان از این موضوع و جایگاه با ارزش دارد.

 

معمولاً کشاورزان کشمش سبز را به روش تیزابی تولید می کنند که روند کار شامل کارهای زیر می باشد :

  1. باغداران در اواخر مرداد انگور پیکامی و عسکری را از تاکسستان ها چیده و تمیز می کنند.
  2. انگور را با مایع امولسیون یا تیزاب که ترکیب آب ، کربنات پتاسیم و روغن با درصد معین می باشد به مدت چند ثانیه آغشته می کنند.
  3. در ادامه محصول را به خانه کشمشی ( اتاقی با دیوار سوراخ دار از چهار طرف ) انتقال می دهند.
  4. در خانه کشمشی انگور را در بارگاه روی سیم های مفتولی قرار داده تا خشک شود
  5. سپس تمام منافذ اتاق را بسته و مقداری گوگرد در سینی ریخته و آن را آتش می زنند. تا کشمش دود خورده و عمر ، ماندگاری آن زیاد شود.
  6. اگر به کشمش به مدت کوتاه 12 ساعت دود گوگرد داده شود رنگ کشمش طلایی و زرد می شود.

فروش اینترنتی کشمش

فروش اینترنتی کشمش سبز کارخانه

با توجه به شرایط بحرانی کرونا فروش بسیاری از محصولات به صورت اینترنتی و غیر حضوری صورت گرفته است و برای این منظور مراکز پخش و عرضه کنندگان عمده نیاز است که از کارخانه ای معتبر خرید کشمش کاشمر را انجام دهند تا صرفه اقتصادی برایشان داشته باشد.

 

منطقه کاشمر و خلیل آباد از کارخانه و کارگاه های فراوری و بسته بندی کشمش سبز و دیگر محصولات برخوردار می باشد که مشتریان محترم می توانند با حضور در این واحدهای تولیدی سفارش خود را بدهند یا اینکه به صورت اینترنتی با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و بعد از مشاوره سفارش خود را ثبت نمایند.

 

فروش اینترنتی کشمش سبز کاشمر در سایت این مجموعه امکان پذیر شده است و شما می توانید برای مشاوره و استعلام قیمت با مدیریت این مجموعه در ارتباط باشید. متاسفانه با توجه به آشفتگی قیمت ها در بازار استعلام قیمت به صورت روزانه یا حتی ساعتی شده که این وضع نابسامان به نفع هیچ کس نیست.

فروش انواع کشمش کاشمر در تبریز

فروش انواع کشمش کاشمر در تبریز

بزرگترین بازار خشکبار ایران بعد از تهران در اختیار شهر تبریز می باشد که به عنوان بهترین شهر آجیل مخلوط ایران نیز شناخته می شود یکی از محصولاتی که به این آجیل مشهور جلوه و زیبایی داده کشمش سبز کاشمر می باشد و به همین خاطر مشتریان بسیاری از این شهر برای خرید محصولات کاشمر با این مجموعه در ارتباط می باشند.

 

 فروش انواع کشمش کاشمر اعم از کشمش سبز ، طلایی و آفتابی در هر کجای ایران و بخصوص شهر تبریز امکان پذیر شده است فقط کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش در این سایت ارتباط برقرار کنید تا محصولات با کیفیت و اعلا را برای شما تامین کند.    

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما