فروش آنلاین کشمش عمده در بازار

فروش آنلاین کشمش عمده با بهترین کیفیت ممکن در بازار با بسته بندی کارتونی، سلفونی در این مجموعه تولیدی امکان پذیر شده است خریدارانی که تمایل به سفارش بدون واسطه این محصولات را دارند می توانند با کارشناسان ما در بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

فروش آنلاین کشمش عمده در بازار

انواع کشمش قابل عرضه این مجموعه

 انواع کشمش عمده

کشمش فرآورده ای سرشار از ویتامین و املاح معدنی که به عنوان آجیل در تنقلات کاربرد داشته و جزو محصولات غیرنفتی صادراتی پرفروش به شمار رفته و مشتریان زیادی از سراسر دنیا متمایل به سرمایه گذاری در بازار ایران می باشد زیرا کشمش ایرانی به لحاظ کیفیت و قیمت در دنیا منحصر به فرد و فوق العاده است.

مجموعه تولیدی لعل تاک چندین کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش در اختیار دارد و محصولات خود را به صورت بسته بندی شده در کارتون های مطابق با نظر مشتری با طرح و لیبل آماده و در بازار داخل و صادرات عرضه می کند.

محصولاتی که این مجموعه به صورت عمده حضوری و اینترنتی با بهترین نحو عرضه می کند شامل موارد زیر می باشند:

  1. کشمش انگوری طلایی
  2. کشمش تیزابی طلایی و خرمایی
  3. کشمش پلویی آفتابی
  4. کشمش سبز و زرد قلمی کاشمر
  5. انواع کشمش مویز ایرانی و وارداتی
  6. کشمش آفتاب خشک ارگانیک
  7. کشمش سرکه ای آبگیری و ضایعاتی
  بسته بندی محصولات فوق در کارتون های 5 و 9 کیلویی برای بازار داخل و وزن 10 کیلویی برای صادرات می باشد انواع کشمش سرکه ای نیز در کیسه و گونی با وزن 30 کیلو می باشد و جالب اینکه کیفیت محصولات این مجموعه برای بازار داخل و صادرات با یکدیگر یکی است و هیچ تفاوتی در این مسئله وجود ندارد.

فروش آنلاین کشمش

فروش آنلاین کشمش عمده

در این مجموعه علاوه بر امکان سفارش حضوری برای مشتریان قابلیت فروش آنلاین کشمش عمده نیز وجود دارد بدین ترتیب که شما با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر هماهنگ کرده و ضمن پرداخت مبلغی به‌عنوان بیعانه سفارش خود را ثبت نموده و سپس بسته به میزان حجم خرید سفارش شما آماده و وقتی که رسید باربری برای شما ارسال گردید شما مابقی هزینه بار را پرداخت و بار با تحویل به شرکت های حمل و نقل و باربری با کامیون یا اتوبوس در کمترین زمان ممکن برای شما در هر نقطه ای از ایران که باشید ارسال می گردد.

 

**** نکته مهم اینکه بازار ایران در سال 99 متاسفانه دچار نوسان های افزایشی شدیدی شده و به خاطر همین اعتبار قیمت محصولات 48ساعت می باشد لذا کارخانه ها بار رو دپو نکرده و برای همین مشتریان محترم بایستی موقع سفارش حتما بیعانه پرداخت کنند و مابقی را نیز در انتها کار بپردازند.

برای ثبت سفارش به صورت آنلاین مشتریان گرامی می توانند در وب سایت های این مجموعه فرم ثبت سفارش را تکمیل نموده و آن را ارسال نمایند تا همکاران ما در بخش فروش با ایشان ارتباط گرفته و ضمن مشاوره کارهای مربوط به سفارش را کامل انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما