فروشنده کشمش و مویز ارگانیک

مشتریان گرامی این مرکز تولید کننده و فروشنده کشمش و مویز ارگانیک و طبیعی از تولید به مصرف می باشد لذا اگر قصد سفارش محصولات طبیعی به صورت کاملاً تمیز و پاک شده در بسته بندی کارتونی را دارید می توانید از این مجموعه نیاز خود را تامین کنید.

فروشنده کشمش و مویز ارگانیک

کشمش و مویز ارگانیک

 کشمش و مویز ارگانیک

کشمش و مویز از محصولات فرآوری شده انگور می باشد که سالم ، ارگانیک و دارای خواص و ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و عمده مردم ترجیح می دهند به لحاظ سالم بودن این محصولات را مصرف کنند.

کشمش و مویز ارگانیک به محصولاتی گفته می شود که در تولید آن به هیچ وجه از کود و سم غیرمجاز ، آب ناسالم و مواد افزودنی مانند گوگرد و تیزاب استفاده نشده است و به روش آفتابی در معرض نور خورشید یا در سایه خشک شده است و فرآوری آن به صورت کاملاً سنتی و با دست صورت می گیرد.

 

**** در مناطق تولید کننده کشمش بعضی از باغداران سعی می کنند بسته به نوع انگور خود محصولاتی ارگانیک را عرضه کند که بیشتر در توابعی از استان فارس مانند داراب ، دشمن زیاری و بووانات و همچنین تاکستان قزوین تولید می شود در ادامه به بعضی از انواع کشمش و مویز طبیعی اشاره می کنیم :

  1. مویز سرخ بش
  2. مویز انگور سیاه
  3. مویز ریش بابا آفتابی
  4. مویز شانی یا مویزانگور ترکمن
  5. کشمش پلویی آفتابی
  6. کشمش آفتاب خشک
  7. کشمش بومی بووانات شیراز
کیفیت محصولات این مجموعه به عنوان فروشنده کشمش و مویز ارگانیک برای بازار داخل و صادرات تفاوت چندانی ندارد و بسته بندی آن در کارتون 10 کیلویی ساده یا طرح دار و شیرینگ شده بسته به نظر مشتری ارائه می شود البته گفتنی است که این محصولات در سال اخیر مشتریان زیادی در کشورهای مختلف پیدا کرده و بسیاری از تجار به خاطر کیفیت بالای این محصولات خریدار آن می باشند.

فروشنده کشمش و مویز

فروشنده کشمش و مویز در بازار

مشتریانی که با این مجموعه ارتباط می گیرند و درخواست کشمش و مویز ارگانیک را دارند بهشون توصیه می شود در محصولات خریداری شده به مواردی مانند رنگ ، نرمی ، طعم ، تازگی و لاشه گوشتی آن دقت داشته باشند که محصول با کیفیت بایستی این موارد را به درستی داشته باشد.

نرخ امروز اول بهمن ماه 1399 انواع کشمش و مویز ارگانیک این مجموعه به شرح زیر می باشد :

  1. مویز ریش بابا قهوه ای رنگ و تیره                     24000 تومان
  2. مویز ریش بابا سیاه رنگ                                 45000 تومان
  3. مویز انگور سیاه هسته دار                                48000 تومان
  4. مویز قرمز سوخته یا سرخ بش                          28000 تومان
  5. مویز ازبک                                                    95000 تومان
  6. مویز افغان                                                    89000 تومان
  7. کشمش پلویی آفتابی                                     24500 تومان

این مجموعه چندین واحد تولیدی در تاکستان ، شیراز برای عرضه کشمش و مویز ارگانیک دارد که مستقیم از درب کارخانه این محصولات را برای مشتریان تولید و به هر نقطه ای که سفارش داده شود بدون هیچ واسطه ای ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما