فروشنده کشمش ارگانیک با قیمتی فوق العاده

مشتریان گرامی این مجموعه فروشنده کشمش ارگانیک با بهترین کیفیت و قیمت فوق العاده مستقیم از تولید به مصرف می باشد برای ثبت سفارش انواع محصولات این مجموعه با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرید.

فروشنده کشمش ارگانیک با قیمتی فوق العاده

کشمش ارگانیک و طبیعی

 کشمش ارگانیک و طبیعی

کشمش محصولی است سالم و ارگانیک و سرشار از املاح معدنی مانند آهن ، کلسیم و خانواده ویتامین های گروه B ، E بوده که برای درمان کم خونی ، ناراحتی معده و پیشگیری از پوکی استخوان و تقویت ذهن و حافظه موثر بوده و نقش اکسیدانی برای جلوگیری از تخریب سلولی برای بدن دارد.

کشمش میوه خشک شده انگور می باشد که به روش های مختلف نظیر سایه خشک ، آفتاب خشک و تیزابی تولید می شود و در پروسه این محصول عموماً از مواد افزودنی مانند مایع تیزاب ، دود گوگرد و روغن پارافین یا هسته انگور استفاده می شود اما گاهاً مشتریان خواهان کشمش عاری از ناخالصی هستند که هیچ گونه مواد افزودنی غیرمجاز به آن اضافه نشده و به نام کشمش ارگانیک و طبیعی عرضه می شود.

در توابعی از استان فارس مانند داراب ، بووانات ، دشمن زیاری و شیراز انواع مویز و کشمش به صورت کاملاً سنتی و بدون هیچ گونه کود ، سم و حتی به صورت دیم با کود طبیعی به روش افتاب خشک و سایه خشک تولید می شود.

بعضی مشتریان کشمش ارگانیکی از این مجموعه درخواست می کنند که هیچ ماده نگهدارنده در آن وجود نداشته باشد یعنی نه تیزاب نه گوگرد و نه روغن پارافین خورده باشد باید به این عزیزان بگوییم که تامین چنین محصولی در هر حجمی برای آنها از طرف این مجموعه وجود دارد اما نکته ای که قابل ذکر است اگر کشمش این مواد افزودنی را نخورد دوام و ماندگاری کمی دارد و با آغاز فصل گرما دچار آفت و کپک زدگی می شود.

فروشنده کشمش ارگانیک

فروشنده کشمش ارگانیک با قیمتی فوق العاده

اگر قصد خرید کشمش و مویز ارگانیک دارید این مجموعه که چندین واحد تولیدی را تحت پوشش دارد می تواند انواع این محصولات را مستقیم از کارخانه کشمش با قیمتی فوق العاده را در بازار داخل و صادرات تامین نماید. البته محصولاتی دیگر نظیر کشمش گلدن ، کشمش تیزابی ، کشمش پلویی آفتابی ، کشمش سبز و زرد قلمی نیز قابل عرضه می باشد.

 

**** نرخ امروز مویز و کشمش ارگانیک این مجموعه در اواسط بهمن ماه 1399 عبارت است از :

  1. مویز قهوه ای رنگ ریش بابا                    23000 تومان
  2. مویز سیاه رنگ ریش بابا                        45000 تومان
  3. مویز سرخ بش                                    28000 تومان
  4. مویز انگور سیاه                                   48000 تومان
  5. مویز افغان                                          87000 تومان
  6. مویز ازبک سایز 11                               94000 تومان
  7. کشمش پلویی آفتابی                          24000 تومان
  8. کشمش بومی احمدی و بووانات شیراز     25000 تومان

این مجموعه فروشنده کشمش ارگانیک به صورت کاملاً تمیز و فرآوری شده که در کارتون 10 کیلویی بسته بندی شده لطفا برای اطلاع از وضعیت موجودی انبار و استعلام قیمت روزانه با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما