فروشنده مویز درشت ریش بابا شیراز

این مرکز فروشنده مویز درشت ریش بابا و رطبی که از بهترین محصولات شیراز بوده می باشد که انواع این مویز را در رنگ های قهوه ای تیره و روشن به صورت فله و تمیز پاک شده در کارتون عرضه می کند.

فروشنده مویز درشت ریش بابا شیراز

مویز ریش بابا شیراز

 مویز درشت ریش بابا شیراز

مویز محصولی ارگانیک که از دیربار رسم بوده که همراه با تنقلات و حتی جایگزین قند همراه با چایی استفاده می شده و به عنوان یک میان وعده مغذی برای تقویت ذهن و حافظه ، درمان کم خونی و ناراحتی معده مورد استفاده قرار می گیرد.

مویز ریش بابا شیراز یکی از انواع مویزهای ایرانی با طول حدود 3 سانتی متر ، یک بند انگشت و دارای هسته می باشد که در مناطقی از استان فارس در حجم بالا تولید و در بازار داخل کشور و حتی صادرات به کشورهای مختلف عرضه می شود.

این محصول از انگور ریش بابا به دست آمده و در رنگ های قهوه ای روشن ، تیره و حتی سیاه رنگ موجود بوده که به صورت آفتابی یا سایه خشک بدون افزودن هیچ کود و سمی تولید می شود.

این مجموعه عرضه کننده انواع کشمش و مویز برای بازار داخل و صادرات می باشد که این مویز درشت ریش بابا شیراز را نیز به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار در سبد فروش خود قرار داده که قابلیت تامین آن در طول سال به هر حجمی که مشتریان بخواهند موجود می باشد و حتی برای صادرات نیز کلیه کارهای مربوط به استاندارد ، اظهار و گمرک را نیز انجام و برای خریداران عزیز ارسال می کند.

 در واقع کشور ایران در زمینه تولید انواع مویز در دنیا سرآمد بوده ولی این محصولات عرضه شده بیشتر دارای هسته های ریز یا درشت می باشند و ناچاراً برای تامین مویز بدون هسته سیاه بایستی از کشور افغانستان و ازبکستان این محصولات را وارد شود تا نیاز آن برطرف شود ولی متاسفانه با افزایش نرخ ارز قیمت تمام شده این محصولات در داخل بسیار گران شده و بسیاری از مردم دیگر توان خرید آن را ندارند ولذا از سبد غذایی آنها حذف گردیده است.

فروشنده مویز درشت

فروشنده مویز درشت ریش بابا شیراز

این مجموعه خود را به عنوان یک عرضه کننده و فروشنده مویز درشت ریش بابا برای مشتریان مطرح کرده که این محصول را مستقیم از تولید به مصرف از کارگاه تولیدی در شیراز آماده و بسته بندی و ارسال می کند اگر قصد خرید این محصولات را دارید کافی است با مدیر فروش مجموعه آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید تا ایشان راهنمایی لازم را خدمت شما ارائه نماید.

قیمت فروش انواع مویز قابل عرضه این مرکز در اواخر بهمن ماه 1399 عبارت است از :

  1. مویز ریش بابا تیره رنگ              23000 تومان
  2. مویز ریش بابا رنگ روشن           24000 تومان
  3. مویز ریش بابا سیاه رنگ             45000 تومان
  4. مویز رطبی                              22000 تومان
  5. مویز انگور سیاه شیراز               48000 تومان
  6. مویز سرخ بش                         28000 تومان
  7. مویز افغان                               86000 تومان
  8. مویز سایز 8 و 9 ازبک                 82000 تومان
  9. مویز سایز 11 و 12 ازبک              92000 تومان
اگر خواستید مویز خرید کنید حتماً از تازگی ، امسالی بودن ، نرم و گوشتی بودن آن اطمینان حاصل کنید و در ضمن در مورد قیمت مویز هم عواملی از قبیل ریز و درشتی مویز ، رنگ آن و داشتن یا نداشتن هسته در نرخ گذاری آن تاثیر مستقیم دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما