فروشنده انواع کشمش کاشمر صادراتی

این مجموعه فروشنده انواع کشمش کاشمر صادراتی اعم از کشمش سبز و طلایی قلمی با بهترین کیفیت ممکن و مستقیم از کارخانه کشمش می باشد مشتریان می توانند به صورت حضوری و یا غیرحضوری نسبت به سفارش خود با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

فروشنده انواع کشمش کاشمر صادراتی

انواع کشمش کاشمر صادراتی

انواع کشمش کاشمر صادراتی

استان خراسان رضوی یکی از قطب های مهم تولید کشمش در کشور به شمار می رود که در جنوب آن مناطقی نظیر کاشمر ، خلیل آباد مرکز انواع کشمش قلمی ، کشمش آفتابی ، مویز و در شمال آن در مناطقی مانند قوچان ، درگز کشمش پلویی آفتابی و کشمش تیزابی تولید می شود که محصولات آن در بازار داخل و صادرات جایگاه بالایی دارد.

 

منطقه کاشمر به لحاظ تولید منحصر به فرد انواع کشمش سبز و زرد قلمی که در کشور بی نظیر است جایگاه بالایی نه تنها در داخل کشور بلکه در سطح دنیا پیدا کرده است و محصولات آن در کارخانجات فرآوری و بسته بندی شده و به کشورهای مختلفی صادر می شود.

در این منطقه تولیدی علاوه بر کشمش سبز و زرد قلمی و مویز کشمش آفتابی آن که در اصطلاح خریداران به گَله کاشمری معروف شده است برای مصارف خوراکی و صنعتی استفاده می گردد و فروش بالایی در بازار داخل دارد.

در کارخانجات کشمش کاشمر برای بسته بندی از کارتون های کشویی و با اوزان 3 ، 5 و 10 کیلویی استفاده می گردد که برای بازار داخل معمولاً از کارتون های 3 و 5 به صورت ناخالص و برای صادرات نیز از کارتون های 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده بیشتر استفاده می شود. البته به تازگی به سفارش بعضی کشورهای اورپایی که خواهان بسته بندی سلفونی هستند این نوع بسته بندی نیز در بعضی کارخانه ها انجام می شود.

فروشنده کشمش کاشمر

خواص انواع کشمش قلمی

کشمش های قلمی سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن است که کمک شایانی به سلامت و تندرستی بدن می کند. موارد زیر قسمتی از مهمترین خواص و ارزش های غذایی کشمش سبز می باشد :

 

  1. کلسیم موجود در کشمش موجب حفظ سلامت دندان ها و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.
  2. کشمش سرشار از آهن است که آهن به افزایش تولید خون در بدن کمک کرده و بیماری کم خونی را درمان می کند.
  3. وجود آنتی اکسیدان های موجود در این کشمش از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کنند.
  4. کشمش سبز انسولین خون را کنترل کرده و مانع از افزایش قند خون در بیماران دیابتی می شود.
  5. کشمش سرشار از فیبر نامحلول است که یبوست را درمان می کند و باعث دفع سموم و صفرا از بدن می شود.
  6. املاح معدنی مانند پتاسیم موجود در کشمش به سلامت کلیه ها کمک کرده و مانع از ایجاد سنگ کلیه می شود.

کشمش کاشمر صادراتی

فروش کشمش کاشمر درب کارخانه

مشتریان صادراتی برای تامین نیاز خود باید مجموعه یا کارخانه ای را پیدا کنند که علاوه بر داشتن دستگاه های سورتینگ بروز و همچنین محصولات باکیفیت و تازه بتوانند سرموقع سفارش داده شده را طبق اخلاق حرفه ای تجارت آماده و نحویل نمایند.

کارخانه کشمش کاشمر به عنوان فروشنده انواع کشمش کاشمر صادراتی می تواند تامین کننده نیاز مشتریان صادراتی به هر تناژی که بخواهند باشد فقط کافی است برای هماهنگی با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته تا ایشان تصاویر و فیلم از نمونه ها ارسال کند و در صورت تایید برای سفارش وارد مذاکره شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما