فروشنده انواع کشمش پلویی ویژه صادرات

این مجموعه فروشنده انواع کشمش پلویی ویژه صادرات در حجم بالا و کیفیت مرغوب مستقیم از کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی می باشد خریداران برای تامین نیاز خود می توانند با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

فروشنده انواع کشمش پلویی ویژه صادرات

انواع کشمش پلویی ویژه صادرات

 انواع کشمش پلویی ویژه صادرات

کشور ایران به عنوان متنوع ترین دیار محصولات باغی و بویژه انگور و کشمش در دنیا شناخته شده است از انواع کشمش تولید شده در ایران می توان به کشمش پلویی اشاره کرد که مهم ترین کشمش صادراتی به کشورهای مختلف تلقی می شود.

انواع کشمش پلویی در دو سایز ریز و درشت و رنگ های مختلف تولید می شود که مهم ترین مراکز تولیدی آن می توان تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان را ذکر کرد که وجود تاکستان های انگور و کارخانجات بروز فرآوری کشمش در این مناطق نشان دهنده این موضوع می باشد.

در کشور ایران به خاطر شرایط آب و هوایی خاص و نوع اقلیم آن در تولید کشمش پلویی مرغوب سرآمد می باشد که بهترین انواع آن کشمش پلویی طلایی ، پلویی قهوه ای و پلویی آفتابی می باشد که قسمت اعظم صادرات را به خود اختصاص داده است.

برای اینکه این محصولات برای صادرات مناسب گردد نیاز است که بار فله مرغوب و با کیفیت از باغدار خریداری شود و در کارخانه نیز تا حد امکان دو بار سورت شود و رطوبت آن نیز به میزان 15 درصد شود تا محصول خروجی مشتری پسند و صادراتی گردد.

قیمت انواع کشمش پلویی در اواخر دی ماه 1399 در این مجموعه برای عرضه صادراتی بدین ترتیب است که کشمش پلویی آفتابی کیلویی 24500 تومان ، کشمش پلویی طلایی ملکان کیلویی 31500 تومان ، کشمش پلویی قهوه ای یا تیزابی طلایی کیلویی 27000 تومان ، تیزابی خرمایی نیز کیلویی 24000 تومان برای مشتریان تحویل درب کارخانه فاکتور می خورد. 

فروشنده انواع کشمش پلویی

فروشنده انواع کشمش پلویی کارخانه

در این مجموعه سعی شده محصولاتی تولید شود که هم در بازار داخل و هم صادرات تفاوتی از لحاظ کیفیت نداشته باشند و برای مشتریان این امکان فراهم شده که هم در کارخانه حضور یابند و روند تولید را از نزدیک مشاهده کنند و هم در مورد بسته بندی محصولات در طرح و اندازه مورد نظر آنها تامین شود.

این مرکز به عنوان فروشنده انواع کشمش پلویی ویژه صادرات محصولاتی دیگری نظیر کشمش سبز و طلایی تولید کاشمر و انواع کشمش مویز دانه دار و بیدانه را نیز فرآوری و بسته بندی کرده و برای مشتریان در کشورهای مختلف ارسال می کنند.

کارتون های بسته بندی شده این مجموعه برای صادرات در اوزان 5 ، 10 کیلویی و به صورت طرح دار و ساده ، لیبل مختص مشتری و شیرینگ شده می باشد و هیچ گونه اطلاعات از قبیل آدرس و شماره تلفن کارخانه روی آن درج نشده که این می تواند برای صادرکننده کشمش خیلی عالی باشد زیرا که خریدار دیگر نخواهد توانست ایشان را دور بزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما