عرضه کننده مویز سیاه و سرخ شیراز

این مجموعه عرضه کننده مویز سیاه و سرخ شیراز به صورت مستقیم از کارخانه می باشد مشتریان می توانند برای تامین نیاز خود به صورت حضوری و اینترنتی با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرند.

عرضه کننده مویز سیاه و سرخ شیراز

مویز سیاه و سرخ با قیمت مناسب

 مویز سیاه و سرخ شیراز

یکی از محصولاتی که به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می شود انواع مویز می باشد که به صورت عمده در مناطقی از استان فارس مانند داراب ، بووانات و دشمن زیاری برداشت شده  و در بازار داخل و صادرات عرضه می شود.

انواع کشمش مویزی که در شیراز تولید می شود رنگ های سیاه ، سرخ یا قرمز ، قهوه ای داشته و در دو نوع هسته دار و بدون هسته موجود بوده و در پروسه تولید آن از هیچ کود و سمی استفاده نشده در ضمن بسیار مقوی و برای تقویت ذهن و حافظه انسان مفید می باشد.

 

متاسفانه امسال با افزایش نرخ ارز و تحریم های فلج کننده علیه کشور ما مویزهای وارداتی مانند مویز افغان و ازبک بسیار گران شده و دیگر مردم توان خرید این محصولات را نداشته لذا این مجموعه به همه هم وطنان عزیز توصیه می کند که مویز سیاه و سرخ ایرانی را که فوق العاده خوشمزه و گوشتی بوده و قیمت آن بسیار ارزان تر است خریداری نمایند تا هم کمک و حمایتی از محصولات داخلی شود و هم کشاورزان که با دلگرمی و شوق این محصول را تولید نمایند.

قیمت مویز سیاه تولید شده در شیراز به تاریخ 99/10/08 به صورت کاملاً تمیز و پاک شده بدون دم در کارتون 10 کیلویی خالص کیلویی 48000 تومان ، مویز سرخ کیلویی 27000 تومان می باشد در ضمن مویز ریش بابا آفتابی و رطبی این منطقه به صورت فله همراه با دم و شاخه کیلویی 17500 تومان عرضه و به فروش می رسد و شرکت های باربری و حمل و نقل مانند اتوبوس و کامیون ارسال می گردد.

عرضه کننده مویز

عرضه کننده مویز سیاه و سرخ بسته بندی شده

این مجموعه عرضه کننده مویز سیاه و سرخ در بسته بندی کارتون های 10 کیلویی خالص که انبار تولیدی این محصولات در شیراز قرار داشته و تمام ارسال ها از این منطقه به هر کجایی که مشتری درخواست داشته باشد فرستاده می شود.علاوه بر این محصولات انواع کشمش سبز و طلایی قلمی کاشمر ، کشمش پلویی طلایی ، کشمش تیزابی طلایی و کشمش پلویی آفتابی را نیز می توانید از این مجموعه مستقیم از درب کارخانه و با بهترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی تامین نمایید.

در مورد سفارش این نوع مویزها می توانید با مدیر فروش کارخانه کشمش هماهنگ کنید تا نمونه برای شما ارسال شود و اگر تایید شد و خواستید غیرحضوری با این شرایط کرونایی خرید کنید مبلغی را به عنوان بیعانه واریز سپس بار طبق خواسته شما آماده و بسته بندی شده و تحویل باربری داده می شود و رسید یا حواله بار برای شما ارسال و شما مابقی هزینه سفارش را تسویه و بار با اتوبوس یا کامیون فرستاده می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما