عرضه کشمش گلدن صادراتی مستقیم از کارخانه

عرضه کشمش گلدن صادراتی با بهترین گرید ممکن که از بهترین محصولات مناطق ملکان و بناب آذربایجان می باشد مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه صورت می گیرد برای مشاوره و اطلاع از قیمت این محصول با واحد فروش کارخانه تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عرضه کشمش گلدن صادراتی مستقیم از کارخانه

کشمش گلدن صادراتی

کشمش گلدن صادراتی

کشمش گلدن یا طلایی به عنوان یک محصول صادراتی درجه یک در ایران شناخته می شود که به نام های دیگری از قبیل کشمش انگوری ، پلویی طلایی و کالیفرنیایی نیز معروف بوده و کیفیت آن در مقایسه با نوع مشابه آن در سایر کشورها بی نظیر می باشد.

**** کشمش گلدن تولیدی در ایران شامل دو نوع می باشد:

نمونه اول کشمش گلدن پلویی که در مناطق بناب و ملکان آذربایجان و ملایرهمدان تولید می شود و در بازار داخل مصرف چندانی نداشته و بیشتر به کشورهای عربی و افریقایی صادر می شود زیرا که در این کشورها مردم علاقه زیادی به کشمش طلایی که حاوی تیزاب و دود گوگرد می باشد. نمونه دوم کشمش گلدن قلمی که فقط در منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان تولید شده و تولید آن در اتاق مخصوصی به نام خانه کشمشی با دبدارهای سوراخ دار می باشد.

 

**** برای تولید کشمش گلدن صادراتی حتماً بایستی از مایع تیزاب به عنوان ماده نگهدارنده ، خشک کننده و همچنین از دود گوگرد برای رنگ طلایی کشمش و حفظ ، مقاومت آن در برابر آفات و حشرات به کار برده شود.

کشمش طلایی صادراتی ایران و به خصوص گلدن بیدانه ملکان به خاطر خصوصیات برجسته ای از قبیل شکرک نزدن ، شفافیت ، خوش رنگی ، لاشه پرگوشت وخوش طعمی که دارد در تمام دنیا کبفبت آن زبان زد شده است.

عرضه کشمش گلدن

عرضه کشمش گلدن صادراتی مستقیم از کارخانه

صادرات کشمش ایران در سال 99 تا امروز که در اواخر آبان هستیم نسبت به سال های گذشته با شروع فصل جدید بسیار پررونق و داغ بوده از طرفی چون نرخ ارز افزایش یافته بالطبع آن ارزش پول ملی ایران کاهش یافته در نتیجه کشور ایران به عنوان یک فروشنده ارزان قیمت در دنیا شناخته شده است.

 

امروز کارخانجاتی مجهزی در مناطق مهم تولید کشمش از جمله تاکستان ، ملایر و ملکان وجود دارد که تمام پروسه فرآوری انگور برای تبدیل به کشمش به صورت صنعتی با دستگاه هایی به نام  مایکروفر انجام شده تا تمام آنالیزهای مربوط به صادرات از قبیل میزان مجاز دود گوگرد ، روغن و تیزاب آن استاندارد و رعایت شود.

مجموعه لعل تاک عرضه کشمش گلدن صادراتی را به صورت مستقیم از کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش در بسته بندی کارتونی 10 کیلویی خالص به صورت 5 لایه و شرینگ شده در تاکستان انجام می دهد مشتریانی که قصد سفارش این محصولات را دارند می توانند به صورت حضوری یا اینترنتی و غیرحضوری با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته تا ضمن مشاوره ، راهنمایی های لازم برای خرید محصولی با بهترین کیفیت ممکن را برای صادرات ارائه دهند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما