عرضه کشمش قهوه ای خرمایی تاکستان

عرضه کشمش قهوه ای خرمایی تاکستان که در واقع نوعی کشمش تیزابی می باشد مستقیم از کارخانه کشمش با قیمت مناسب به صورت بسته بندی شده کارتونی در این مجموعه امکان پذیر شده است و مشتریان می توانند برای سفارش این محصولات با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرند.

عرضه کشمش قهوه ای خرمایی تاکستان

کشمش قهوه ای خرمایی

 کشمش قهوه ای خرمایی

کشمش قهوه ای خرمایی نوعی کشمش تیزابی که در حجم انبوه در ایران تولید می شود این محصول نه تنها در بازار داخل بلکه برای صادرات نیز عرضه می شود.

در فرایند تولید کشمش قهوه ای تولید کننده انگور را با تیزاب مخلوط کرده و سپس روی زمین زیر نور آفتاب پهن می کنند تا خشک شود این محصول دود گوگرد نخورده و به عنوان کشمش ارگانیک شناخته شده و در کیفیت های مختلف در بازار به نام کشمش خرمایی به فروش می رسد.

 

**** با توجه به صادراتی بودن این محصول لذا تولید آن در سال های اخیر با جهش زیادی به همراه بوده و با وجود مشکلات زیاد باغداران نسبت به تولید آن تمام تلاش خود را انجام می دهند که محصولی با کیفیت را روانه بازار کنند. تا سود خوبی نصیب شان شود در ضمن امسال نیز قیمت این محصول با توجه شرایط به وجود آمده در کشور افزایش یافته است.

 

**** تاکستان قزوین به عنوان یک مرکز مهم تولید این کشمش می باشد که کیفیت محصولات آن مرغوب تر نسبت به سایر مناطق از جمله ملایر ، زنجان و اراک می باشد ، توصیه این مجموعه به کسانی که صادرات کشمش انجام می دهند این است که انواع کشمش تاکستان اعم از پلویی آفتابی و تیزابی را برای این منظور انتخاب کنند که جنس درجه یک تقدیم مشتری نمایند.

 

**** چکیده مطالبی که در مورد کشمش قهوه ای باید عرض کنیم این است که :

کشمش قهوه ای محصولی بیدانه ، ارگانیک ، فاقد دود گوگرد و دارای رنگ خرمایی می باشد که در صادرات به اورپا نیز می شود از آن استفاده نمود در کنار آن نیز کشمش تیزابی طلایی است که دود گوگرد خورده و رنگ آن کهربایی است و بیشتر به کشورهای عربی صادر می شود.

عرضه کشمش قهوه ای

عرضه کشمش قهوه ای خرمایی تاکستان

وقتی از بازار داخل و صادرات صحبت می شود قطعاً تفاوت های زیادی در نوع جنس محصول ، نوع بسته بندی کشمش در آن وجود دارد معمولاً برای صادرات کشمش از بسته بندی هایی در اوزان 5 و 10 کیلویی خالص ، 5 لایه لیبل دار و شرینگ شده استفاده می گردد. اما برای بازار داخل از کارتون های 9 کیلویی که 500 گرم وزن کارتون و 8.5 کیلو کشمش می باشد استفاده می شود.

مجموعه لعل تاک عرضه کشمش قهوه ای خرمایی تاکستان و انواع دیگر محصولات کشمشی در ایران من جمله کشمش پلویی آفتابی ، طلایی ، انواع مویز ، کشمش سبز را مستقیم از کارخانه کشمش با بهترین کیفیت ممکن در دستور کار قرار داده مشتریانی که قصد خرید دارند با مدیر فروش کارخانه ارتباط برقرار کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما