عرضه کشمش عمده صادراتی کارخانه

این مجموعه عرضه کشمش عمده صادراتی را با بهترین کیفیت ممکن و مستقیم در کارخانه تولید و بسته بندی انجام می دهد ، اگر قصد سفارش انواع کشمش را برای صادرات دارید با همکاران ما در بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

عرضه کشمش عمده صادراتی کارخانه

انواع کشمش صادراتی

کشمش همان انگور خشک شده است که با توجه به نوع انگور ، شرایط خشک شدن و مواد افزودنی مجاز می توان انواع و اقسام کشمش صادراتی را در بازار ایران یافت.

از مزایا و خواص انواع کشمش می توان به درمان کم خونی و ناراحتی معده ، کاهش فشار خون ، مراقبت از استخوان ها ، پیشگیری از سرطان ، تامین ویتامین های مورد نیاز بدن و نقش آنتی اکسیدانی برای جلوگیری از تخریب سلولی را ذکر کرد.

انواع کشمش عمده صادراتی تولید شده در ایران شامل موارد زیر می باشد :

  1. کشمش تیزابی : در طیف رنگی کهربایی روشن تا قهوه ای مایل به زرد و در دو نوع هسته دار و بدون هسته که از مواد افزودنی مجاز نظیر تیزاب برای تولید آن اسفاده می شود.
  2. کشمش طلایی یا گلدن : در دو نوع پلویی و قلمی و طیف رنگی زرد که در تولید آن از دود گوگرد استفاده می شود.
  3. کشمش سبز : معروف ترین کشمش ایران که به عنوان تنقلات در آجیل ها کاربرد داشته و از خشک شدن انگور پیکامی و عسکری بلند و کشیده به دست می آید.
  4. کشمش پلویی آفتابی : کوچک ترین کشمش ایران که از خشک شدن انگور بیدانه در معرض نور مستقیم خورشید به دست آمده و رنگ قهوه ای متمایل به سیاه دارد.
  5. کشمش مویز : محصولی سالم و ارگانیک در طیف رنگی قهوه ای تیره ، سیاه و دو نوع دانه دار و بیدانه که خواص و ارزش غذایی آن کامل تر و مقوی تر از کشمش می باشد.

 کشمش عمده صادراتی

ویژگی های کشمش صادراتی

کشمش صادراتی و باکیفیت بایستی بدون بو و طعم نامطبوع ، خوش رنگ ، عاری از آفت ها ، حشرات ، شن و گرد ، خاک باشد و همچنین میزان رطوبت آن کمتر از 15 درصد و مقدار دود گوگرد کمتر از ppm 1500 باشد.

از دیگر شاخصه های مهم دیگر کشمش صادراتی می توان به کمتر بودن تعداد کشمش های دم دار ، نارس و غوره ، شکرک زده و لاشه گوشتی آن اشاره کرد که این عوامل به تولید و فرآوری آن در کارخانه و انواع دستگاه های سورتینگ آن بستگی دارد.

عرضه کشمش عمده

عرضه کشمش عمده صادراتی کارخانه

ایران در زمینه تولید انواع کشمش صادراتی یکی از معروف ترین کشورها بوده که انواع محصولات ان به کشورهای اورپایی و عربی حاشیه خلیج فارس صادر می گردد.

در عرضه کشمش صادراتی مشکلات و چالش هایی زیر پبش روی صادرکنندگان می باشد:

  1. نوسانات قیمت ارز
  2. عدم وجود دستگاه های مناسب فرآوری
  3. تحریم های ظالمانه علیه کشور ایران از سمت جوامع بین الملل
  4. نحوه بسته بندی نامناسب
  5. تخصیص بازارهای جهانی به خرید کشمش از کشور خاص
  6. عدم حمایت دولت از تولیدکنندگان

این مجموعه عرضه کشمش عمده صادراتی کارخانه را برای تجار داخلی و خارج از کشور تامین می کند که در بسته بندی زیبا و منحصر به فرد با طرح و لیبل مطابق با نظر مشتری آماده و ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما