عرضه کشمش ضایعاتی کاشمر ویژه خوراک اسب

مشتریان گرامی این مجموعه عرضه کشمش ضایعاتی کاشمر را به صورت فله ای در کیسه برای مصارفی نظیر خوراک اسب و شیره گیری در راستای اهداف خود نیز قرارداده که بتواند نیاز این مشتریان را نیز تامین نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عرضه کشمش ضایعاتی کاشمر ویژه خوراک اسب

کشمش کاشمر

کشمش ضایعاتی کاشمر

منطقه کاشمر و خلیل آباد از توابع استان خراسان رضوی یکی از مراکز معتبر تولید کشمش در شرق ایران به شمار می رود که تولیدات منحصر به فردی مانند کشمش سبز و زرد قلمی را تولید نموده که مشتریان زیادی در بازار داخل و صادرات به خود اختصاص داده است.

وسعت تاکستان های منطقه کاشمر به حدود 11000 هکتار می رسد که 90% انگور آن از ارقام پیکامی و عسکری می باشد و 75% این محصولات تبدیل به کشمش و بقیه صرف تازه خوری می شود.

در هنگام تولید کشمش کاشمر مخصوصاً کشمش سبز و زرد قلمی کشمش هایی از بار اصلی جداسازی می شود که کیفیت درجه 3 و ضایعاتی را داشته و در اصطلاح محلی این منطقه به « گله کاشمری » معروف بوده که در مصارفی نیز تولید الکل و سرکه ، شیره گیری و خوراک دام استفاده می گردد.

کشمش ضایعاتی کاشمر به صورت قلمی ، کشیده و عاری از هر گونه تیزاب ، گوگرد و روغن بوده که به صورت آفتابی یا سایه خشک تولید شده و برای آبگیری درصد خلوص ، بازدهی و میزان قتد و شیرینی نسبتاً بسیار بالایی دارد.

اصطبل داران اسب نیز برای تغذیه اسب های گران قیمت خود می توانند از کشمش گله یا ضایعاتی کاشمر استفاده کنند که بسیار مقوی و انرژی زا و بدون هیچ افزودنی ارگانیک بوده و قیمت آن در مقایسه با خوراک های دیگر بسیار مناسب تر و بصرفه تر خواهد بود.

عرضه کشمش ضایعاتی کاشمر

عرضه کشمش ضایعاتی کاشمر ویژه خوراک اسب

این مجموعه به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه عرضه انواع کشمش و مویز فعالیت دارد خوب با توجه به اینکه کشمش محصولی است که کیفیت های مختلفی دارد لذا بارهای درجه یک برای صادرات و در بازار داخل به فروش می رسد و محصولات ضعیف تر نیز تحت عنوان کشمش ضایعاتی نیز برای مشتریان مخصوص و حتی شرکت های تولید الکل ، سرکه و شیره و حتی خوراک دام و اسب عرضه می شود.

قیمت عرضه کشمش ضایعاتی کاشمر به صورت کاملاً تمیز و پاک شده و همچنین فله در کیسه و گونی 30 کیلویی مستقیم از کارگاه تولیدی این مجموعه در اواخر بهمن ماه 1399 کیلویی 14500 تومان فی می خورد.

برای سفارش کشمش ضایعاتی کاشمر کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر هماهنگ کرده تا ایشان در ابتدا فیلم و عکس از محصولات و حتی نمونه فیزیکی ارسال نماید و اگر مورد تایید بود مقداری بیعانه واریز نموده تا سفارش شما ثبت و کارهایش شروع شود بعد از اینکه کشمش ها فرآوری و در کیسه قرار گرفت بارگیری انجام شده و رسید بار را به عنوان سند برای شما ارسال نموده و شما مابقی هزینه را واریز و بار شما ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما