عرضه کشمش ضایعاتی قیمت مناسب کارخانه  

عرضه کشمش ضایعاتی قیمت مناسب مستقیماً از کارخانه کشمش کاشمر این مجموعه فراهم شده است برای تهیه این محصولات به صورت فله و بسته بندی شده با بخش فروش و مشاوره سایت مجموعه در ارتباط باشید.

عرضه کشمش ضایعاتی

انواع کشمش ضایعاتی

انواع کشمش ضایعاتی

به وازد کشمش های جدا شده از محصولات درجه 1 و 2 موقع فرآوری در کارخانه کشمش ضایعاتی به دست می آید ، که این محصولات ممکن است از نوع کشمش آفتابی یا تیزابی و ترکیبی از هر دو باشد.

با توجه به اینکه کیفیت بار و روش های تولید کشمش متفاوت می باشد و بعضی روش ها همچنان سنتی می باشد و لذا ضایعات کشمش به دست آمده از محصولات زیاد است اگرچه که حاشیه سود پایین است ولی بازهم جای نگرانی نیست چون کشمش محصولی است که از بار درجه یک تا ضایعات آن به فروش می رسد.

 

**** این محصولات در انواع هسته دار و بدون هسته موجود بوده و همراه با چوب ، دم ، شاخه و گرد خاک یا به صورت تمیز و بودجار شده برای مصارف مهم و کاربردی از قبیل تولید سرکه ، الکل طبی و صنعتی ، شیره کشی ، خوراک و تغذیه دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد.

 

**** انواع کشمش ضایعاتی قابل عرضه در این مجموعه عبارت است از :

 

  1. کشمش آفتابی فله تمیز و سورت شده یا همراه با دم و شاخه
  2. کشمش آفتابی سبزه یا وازد کشمش سبز و طلایی
  3. کشمش پشت لیزر تیزابی و طلایی
  4. کشمش قوره (پوچ و ضعیف)
  5. کشمش حلویی یا دم شیره : که حاوی تیکه های کوچک کشمش و دم آن می باشد.
پیشنهاد این مجموعه برای مصارف ذکر شده بالا کشمش آفتابی فله تمیز و بودجار شده منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد زیرا که در تولید این محصول هیچ گونه ماده افزودنی مانند تیزاب ، گوگرد و روغن استفاده نشده و با بوی مطبوع و طعمی فوق العاده   درصد خلوص ، بازدهی و شیره دهی بالایی دارد.

عرضه کشمش ضایعاتی قیمت مناسب

عرضه کشمش ضایعاتی قیمت مناسب کارخانه 

**** مجموعه لعل تاک مرکز پخش انواع کشمش درجه یک تا ضایعات را در سراسر ایران انجام می دهد. کارخانه تولید ، بسته بندی و عرضه کشمش ضایعاتی قیمت مناسب این مجموعه در منطقه کاشمر واقع شده است که به صورت فله در کیسه 30 کیلویی و بسته بندی شده در کارتون 5 و 10 کیلویی آماده و توزیع می کند.

 

قیمت محصولات ضایعاتی این مجموعه در تاریخ امروز 99/07/23 عبارت است از :

  • کشمش آفتابی خوراکی                            کیلویی    23000 تومان
  • کشمش آفتابی سبزه                               کیلویی     13000تومان
  • کشمش آفتابی فله برای آبگیری                 کیلویی      14000 تومان
  • کشمش پشت لیزر تیزابی و طلایی             کیلویی      12500تومان

محصول سفارش شده شما زیر 500 کیلو از طریق شرکت های باربری و حمل و نقل در مدت زمان 3 الی 4 روز بسته به مسافت مقصد  و برای سفارشات با حجم عمده با وانت ، نیسان و کامیون برای شما ارسال می شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما