عرضه کشمش سلطانا تاکستان و ملایر

عرضه کشمش سلطانا تاکستان و ملایر که یکی از محبوب ترین محصولات صادراتی ایران می باشد مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه امکان پذیر شده است. مشتریانی که قصد سفارش بی واسطه این محصول را دارند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط برقرار نمایند.

عرضه کشمش سلطانا تاکستان و ملایر

کشمش سلطانا تاکستان و ملایر

 

کشمش سلطانا که از آن به نام کشمش تیزابی هم یاد می شود ویژگی های منحصر به فردی از جمله فراوانی و مدت زمان نگهداری دو ساله آن دارد که همین موضوع باعث صادرات با حجم زیاد آن در ایران شده است.

**** شکل و ظاهر کشمش سلطانا در رنگ های طلایی و قهوه ای بصورت گرد و نقلی و در دو مدل ریز و درشت می باشد. در مدل طلایی رنگ آن برای مقاومت پذیری کشمش دربرابر آفات،حشرات و کهربائی شدن رنگ آن از دود گوگرد استفاده می شود. این درحالیست که بازار خارج و به خصوص کشورهای اروپایی بیشتر خواهان مدل قهوه ای رنگ این کشمش هستند که در تهیه آن از دود گوگرد استفاده نمی شود و محصولی ارگانیک و طبیعی است.

 

**** از کشمش تیزابی یا سلطانا به عنوان برند صادراتی ایران در دنیا یاد می شود؛ که از جمله مناطق تولید آن می توان به ملایر همدان و تاکستان قزوین و در کنار آنها ملکان و بناب در آذربایجان ، قوچان و درگز درخراسان ، ابهر ، زنجان و اراک اشاره کرد.

امروزه با توجه به ارزان بودن این نوع از کشمش در ایران نسبت به سایر کشورها توجه بسیاری از تجار و بازرگانان به سمت بازار ایران جلب شده است که نقشی مهمی در عرضه و صادرات این محصول پرسود به سایر کشورها داشته باشند.

عرضه کشمش سلطانا

عرضه کشمش سلطانا تاکستان و ملایر

برای تامین این نوع از کشمش نباید این نکته را فراموش کنیم که هیچ ناحیه ای در ایران نظیر ملایر و تاکستان وجود ندارد که بتواند این نوع از کشمش را درحجم زیاد تولید و ازطریق کارخانجات پیشرفته فراوری نماید. بنابراین تجار و شرکت های بازرگانی می توانند برای تامین بار صادراتی خود از توان این مجموعه استفاده نمایند.

 

**** نرخ انواع کشمش سلطانا تاکستان و ملایر برای صادرات در تاریخ 99/9/13 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش سلطانا طلایی تاکستان        کیلویی                        26000 تومان
  2. کشمش تیزابی خرمایی تاکستان       کیلویی                        24000 تومان
  3. کشمش سلطانا طلایی ملایر              کیلویی                       25000 تومان

 

**** مجموعه لعل تاک واحد تولیدی در تاکستان داشته و می تواند تامین کننده تضمینی برای سفارشات صادراتی و بازار داخلی شما باشد. لذا شما برای خرید انواع کشمش می توانید از این مجموعه به عنوان مرجعی مطمئن برای آگاهی و مشاوره کمک بگیرید تا بتواند به شما در این زمینه به شما راهنمایی لازم را داشته باشد.

این مجموعه مفتخر است که عرضه کشمش سلطانا تاکستان و ملایر را با بهترین کیفیت ممکن بطور مستقیم از کارخانه کشمش در بسته بندی استاندارد و قیمت مناسب ارائه دهد تجار و شرکت هایی  که متمایل به سفارش انواع کشمش از این مجموعه هستند با مدیر فروش کارخانه جناب آقای نادری فر ارتباط برقرار کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما