عرضه کشمش زرد صادراتی مستقیم از کارخانه

این مجموعه مرکز عرضه کشمش زرد صادراتی مستقیم از درب کارخانه می باشد این محصولات در ایران به ویژه در کاشمر خراسان و ملکان ، بناب آذربایجان به منظور تامین بازار های خارج و داخل کشور تولید و عرضه می گردد.

عرضه کشمش زرد صادراتی مستقیم از کارخانه

کشمش زرد صادراتی

 کشمش زرد صادراتی

کشمش محصولی است که از انگور فرآوری و تولید می شود و ایران جزء تولید کنندگان عمده این محصول در دنیا بعد از آمریکا و ترکیه می باشد که به خاطر کیفیت بالای انواع کشمش آن و بخصوص نوع زرد آن مشتریان زیادی در کشورهای مختلف دارد.

کشمش زرد صادراتی جزو محصولات پر طرفدار تاجران برای صادرات در خارج از کشور می باشد و کمتر در بازار داخلی و برای عموم مردم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

**** انواع کشمش زرد تولید شده در ایران به لحاظ شکل و اندازه  به دو نوع تقسیم می شود:

  1. کشمش زرد قلمی که عمدتا در منطقه کاشمر و خلیل آباد تولید و فراوری می شود ، این رقم از کشمش در اواخر شهریور وارد بازار می شود و در بسته بندی های 3 و 5 و 10 کیلویی موجود می باشد.
  2. کشمش زرد پلویی(طلایی یا انگوری) که رنگ بسیار جذابی دارد از این نوع کشمش در طبخ غذا کنار برنج استفاده زیادی می شود ، کشور ما از تولید کنندگان عمده این محصول در جهان می باشد. این نوع کشمش به دلیل رنگ زیبایش بیشتر به کشورهای عربی صادر می شود که از طرفداران این نوع کشمش می باشند.

در تولید کشمش زرد حتماً باید از مایع تیزاب برای خشک شدن سریع و دود گوگرد به عنوان نگهدارنده در برابر آفات و حشرات و اینکه رنگ کشمش زرد و طلایی شود استفاده می شود اما کشمش پلویی طلایی ملکان برای اینکه خوش رنگ و صادراتی گردد در دو مرحله گوگرد می خورد مرحله اول باغدار در موقعی که انگورها را در بارگاه آویزان می کند این کار را انجام می دهد و مرحله دوم در کارخانه تا محصولی کاملاً زرد شود.

عرضه کشمش زرد

عرضه کشمش زرد صادراتی کارخانه

امروزه با توجه به شرایط حال حاضر جهان و شیوع ویروس کرونا عرضه این محصول هم مثل سایر محصولات با چالش هایی مواجه شده است ؛ اما این مجموعه مفتخر است که به عرض برساند با توجه به بسترسازی مناسب عرضه کشمش زرد صادراتی را می تواند با تناژ بالا مستقیم از درب کارخانه در دسترس مشتریانی که خواهان سفارش این محصول هستند قرار دهد ، هر چند که از سویی دیگر درنتیجه پایین آمدن ارزش پولی ایران در بازار های جهانی باعث شده که تاجران زیادی از کشورهای مختلف برای کسب سود و خرید محصول وارد بازار ایران شوند.

ما این محصول را در این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار می دهیم؛ لذا عزیزانی که خواهان سفارش محصول هستند می توانند با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما