عرضه کشمش انگوری طلایی در امارات

این مجموعه یک مرکز تامین و عرضه کشمش انگوری طلایی با بهترین کیفیت ممکن در کشورهای عربی و بویژه امارات و دبی می باشد همه محصولات این مجموعه با قیمت رقابتی و مستقیم از کارخانه تولید ، فرآوری و به صورت بسته بندی شده ارسال می گردد.

عرضه کشمش انگوری طلایی در امارات

کشمش انگوری طلایی

 کشمش انگوری طلایی

کشمش انگوری طلایی یا در واقه همان کشمش پلویی زرد یا کشمش گلدن و کالیفرنی از مهم ترین و لوکس ترین محصولات ایران محسوب می شود که از نظر کیفیت رنگ و جنس بی نظیر بوده و عمده خریداران آن کشورهای عربی می باشند.

بهترین قطب تولید کننده این نوع کشمش مناطق ملکان و بناب آذربایجان شرقی و ملایر همدان می باشد که در بازار داخل مصرف چندانی نداشته و عمده آن به کشورهای عربی صادر می شود البته قابل ذکر است که برای صادرات به کشورهای متمول عربی نظیر قطر ، امارات ، عمان از کشمش ملکان که کیفیت مرغوبی دارد بایستی ارسال شود اما اگر قصد صادرات به عراق و سوریه را دارید توصیه می شود کشمش انگوری ملایر را که کیفیت ضعیف تری نسبت به کشمش ملکان دارد صادرات شود.

انواع کشمش طلایی تولید شده در کشور ما در دو نوع می باشد نوع اول کشمش پلویی طلایی که همان انگوری مورد بحث می باشد اما نوع دیگر کشمش طلایی قلمی که دراز و کشیده می باشد و از تولیدات منحصر به فرد منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی می باشد به صورت کلی این دو نوع محصول بیشتر به کشورهای همسایه صادرات می شود.

کشمش انگوری این مجموعه از بهترین محصولات تاکستان های ملکان آذربایجان می باشد که دارای رنگی یک دست طلایی ، شفاف ، گوشتی و بیدانه می باشد که همه روزه مشتریان زیادی با بخش فروش کارخانه ارتباط گرفته و درخواست سفارش این محصول را می دهند.

قیمت امروز کشمش انگوری طلایی ملکان درب کارخانه در اواخر دی 1399 کیلویی 31500 تومان می باشد و کشمش طلایی قلمی کاشمر نیز شسته شده در بسته بندی کارتونی و به صورت لیبل دار و شیرینگ شده کیلویی 35000 تومان فی می خورد.

عرضه کشمش انگوری

عرضه کشمش انگوری طلایی در امارات

این مجموعه عرضه کشمش انگوری طلایی را در کشورهای عربی و علی الخصوص امارات و دبی به صورت تخصصی انجام می دهد و از این کشور بار را به اقصی نقاط دنیا ارسال می کند و از آنجایی که کشور ما تحت شدیدترین تحریم های ظالمانه آمریکا و متحدانش می باشد لذا حلقه اتصال و ارسال محصولات ایران به کشورهای مختلف کشور امارات و دبی می باشد که بار ارسالی از بندرعباس به دبی ارسال و از آنجا برای اینکه بحث تحریم دور بخورد گواهی مبدا آن کالا عوض شده و بار به کشور مربوطه بدون هیچ گونه مشکلی فرستاده می شود.

مجموعه لعل تاک به عنوان یک مرکز تامین کننده انواع کشمش صادراتی چندین واحد تولیدی در تاکستان ، ملکان ، کاشمر و شیراز تحت پوشش دارد که در کنار کشمش انگوری انواع کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی ،  ، کشمش سبز و انواع مویز را بهترین کیفیت ممکن عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما