عرضه مویز قرمز هسته دار در بازار

عرضه مویز قرمز هسته دار و سایر انواع مویز در بازار مستقیم از تولید به مصرف در این مجموعه امکان پذیر شده است خریداران برای ثبت سفارش خود با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرند.

عرضه مویز قرمز هسته دار در بازار

انواع مویز قابل عرضه مجموعه

مویز قرمز هسته دار

کشمش مویز از دیرباز در بازار محصولی پرفروش بوده که مصرف کنندگان به خاطر تولید طبیعی و ارگانیک آن و همچنین خواص و ارزش غذایی که داشت ترجیح می دادند از این محصول استفاده کنند ولی کم کم با افزایش نرخ ارز خرید این محصولات در توان بعضی از مردم نیست و از سبد غذایی آنها حذف گردیده است.

این مجموعه در کنار توزیع انواع کشمش های تولید شده در مناطق مختلف ایران مدل های مختلف مویز هسته دار و بدون هسته را به صورت کاملاً تمیز و فرآوری شده در کارتون های با وزن 10 کیلویی بسته بندی و در بازار داخلی و صادراتی عرضه می کند.

 

**** انواع مویزهای قابل عرضه در این مجموعه برای فروش در بازار عبارت است از :

  1. مویز قرمز هسته دار یا سرخ بش
  2. مویز انگور سیاه
  3. مویز ریش بابا آفتابی و تیزابی
  4. مویزهای وارداتی مانند مویز ازبک و افغان
کانون تولید انواع مویز مناطقی از استان فارس مانند داراب ، بووانات می باشد که انواع مویز را به صورت ارگانیک و بدون اینکه کود و سمی استفاده کنند تولید کرده و در بازار هدف توزیع می کنند.

یکی از مویزهای قابل تامین در این مجموعه مویز قرمز سوخته یا سرخ می باشد که نام های دیگری مانند مویز بش ، دشمن زیاری یا به اصطلاح محلی لرکُش معروف می باشد که دارای هسته ، گوشتی و بسیار خوش طعم می باشد.

در مورد مویزهای وارداتی این مجموعه می توان گفت که این محصولات بدون هسته ، درشت و در سایزهای مختلف می باشد که از کشورهای ازبکستان و افغانستان به کشور ما وارد می شود و مشتریان زیادی در بازار دارد.

عرضه مویز قرمز

عرضه مویز قرمز هسته دار در بازار

این مجموعه به صورت کلی در زمینه تولید و فرآوری کشمش و مویز تخصص و فعالیت در بازار داخل و صادرات دارد و مشتریان برای هماهنگی بیشتر برای سفارش محصولات با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ضمن مشاوره و راهنمایی لازم کلیه کارهای مربوط به سفارش و ارسال بار را انجام دهد.

قیمت عرضه مویز قرمز سوخته هسته دار و سایر انواع محصولات مجموعه در اواخر دی ماه 1399 به شرح زیر می باشد:

  1. مویز قرمز هسته دار کیلویی                      28000 تومان
  2. مویز انگور سیاه کیلویی                           48000 تومان
  3. مویز ریش بابا آفتابی و تیزابی                   24000 تومان
  4. مویز رطبی                                            24000 تومان
  5. مویز افغان                                            89000 تومان
  6. مویز ازبک سایز 11 درشت                        95000 تومان

برای سفارش محصول با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرید تا عکس و فیلم واقعی از نمونه برای شما ارسال گردد و اگر تایید شد از محصول چند کارتون برای شما به عنوان سمپل فرستاده خواهد شد و در ضمن انواع مویز از انبار این مجموعه در شیراز به تمام نقاط ایران فرستاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما