عرضه مویز سیاه درجه یک 99

عرضه مویز سیاه درجه یک در سال 99 به صورت دانه دار و بیدانه در این مجموعه امکان پذیر شده است تاجرانی که قصد سفارش انواع مویز را برای بازار داخل و صادرات دارند با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرند.

عرضه مویز سیاه درجه یک 99

مویز سیاه درجه یک

مویز سیاه درجه یک

مویز یکی از محصولاتی است که در بازار خشکبار کشورمان زیاد خرید و فروش می‌شود این محصولات در رنگ های سیاه ، قرمز و قهوه ای و همچنین به صورت هسته دار و بدون هسته موجود می باشد که به خاطر ارزش غذایی و درمانی بالا بین مردم مصرف بالایی دارد معمولاً گران ترین مویز ، نوع بیدانه ، درشت و سیاه رنگ آن می باشد.

شاخص ترین منطقه ای که انواع مویز را تولید می کنند مناطقی از استان فارس مانند داراب ، بووانات ، دشمن زیاری می باشد که محصولات عرضه شده این مجموعه از تولیدات ارگانیک این مناطق می باشد که هیچ ماده ای مانند تیزاب ، روغن و گوگرد به آن اضافه نشده و کلیه کارهای فرآوری آن نیز سنتی و با دست می باشد.

 

خریداران مویز یا این محصولات را به صورت فله همراه با دم و چوب در کارتون و کیسه می خواهند و یا به صورت پاک شده در کارتون های بسته بندی شده 10 کیلویی سفارش می دهند در هر صورت این مجموعه در حجم عمده همه این محصولات را در اختیار دارد.

این محصولات چون به صورت کشمش ارگانیک تولید شده اند لذا مشتریان صادراتی زیادی در بعضی کشورهای اورپایی و عربی دارد به عنوان مثال یکی از مشتریان صادراتی که به این مجموعه از کشور انگلستان ارتباط گرفتند از این محصول به صورت فله همراه با دم برای کارخانه تولید شربت سفارش داشتند که نسبت به کیفیت و قیمت رضایت داشتند.

عرضه مویز سیاه

قیمت انواع مویز این مجموعه

انواع مویزی که در استان فارس تولید می شود شامل مویز انگور سیاه ، ریش بابا ، فخری ، بش و رطبی می باشند که قیمت این محصولات به صورت عمده برای عرضه در بازار داخل و صادرات در آذر ماه 99 به شرح زیر می باشد:

 

  1. مویز سیاه درجه یک و هسته دار ، گوشتی به صورت فله همراه با دم و چوب 45000 تومان و نوع فرآوری و پاک شده آن 48000 تومان به فروش می رسد.
  2. مویز فله ریش بابا با قیمت 17500 تومان و نوع تمیز و کارتون شده آن 21000تومان عرضه می شود.
  3. مویز رطبی آفتابی ارگانیک فله 18000 تومان و نوع پاک شده در کارتون 22000 تومان عرضه می شود.
  4. مویز قرمز سوخته بش دانه دار به صورت فله 24000 تومان و نوع تمیز شده در بسته بندی کارتونی کیلویی 29000 تومان به فروش می‌رسد.

عرضه مویز سیاه

عرضه مویز سیاه با بهترین کیفیت

دامنه قیمت انواع مویز بسیار گسترده بوده و بسته به کیفیت ، درشتی و رنگ آن قیمتش تعیین می شود اگر مشاهده کردید که یک محصول را دو جور قیمت می دهند ارزان تر بودن قیمت آن به معنای کم شدن قسمتی از کیفیت آن می باشد که این مجموعه مگر خود مشتری اصرار کند که از کیفیت محصول بکاهید تا قیمتش پایین تر آیید و گرنه هیچ موقع چنین کاری را انجام نخواهد داد.

این مجموعه عرضه مویز سیاه درجه یک و سایر محصولات را با بهترین کیفیت ممکن  آماده و مستقیم از انبار این مجموعه در استان فارس و شهر شیراز به سراسر ایران و حتی برای صادرات ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما