عرضه مستقیم کشمش طلایی گلدن ملکان

این مجموعه عرضه مستقیم کشمش طلایی گلدن ونخود پاک شده را که از تولیدات ممتاز منطقه ملکان و بناب آذربایجان می باشد کارخانه تولید ، فراوری و بسته بندی این مرکز انواع کشمش طلایی و تیزابی را برای بازار داخل و صادرات آماده و عرضه می کند.

عرضه مستقیم کشمش طلایی گلدن ملکان

کشمش طلایی گلدن ملکان

کشمش طلایی گلدن ملکان

کشمش طلایی گلدن و نخود برشته  لوکس ترین کشمش صادراتی ایران که بسیار خوش رنگ ، شفاف و بدون هسته می باشد که با نام کشمش پلویی طلایی ، انگوری و کالیفرنی نیز خوانده می شود که بوده که قسمت اعظم فروش آن صادرات به کشورهای عربی و افریقایی می باشد که علاقه مند خرید این محصول با کیفیت از ایران می باشند.

کشمش گلدن طلایی که از انگور سفید بی دانه تولید شده و با استفاده از دود گوگرد تولید شده و دارای زرد کهربایی و طلایی می باشد. این محصول به دلیل ظاهر زیبا و طعم خوبی که دارد علاقه مندان بسیاری در سطح داخلی و حتی بازارهای جهانی دارد.

در تولید کشمش گلدن باغداران ملکانی معمولاً از بارگاه برای خشک کردن انگور استفاده می کنند بدین ترتیب که انگورها را با مایع تیزاب آغشته کرده و سپس در بارگاه به صورت عمود بر زمین آویزان کرده و سپس به آن طبق اصول دود گوگرد داده می شود تا ضمن خشک شدن رنگ آن طلایی شود.

از شاخصه های کشمش طلایی گلدن ملکان می توان به بار بدون هسته ، شفاف ، خوش رنگ ، یک دست و مرغوب و رطوبت 15 درصد آن اشاره کرد که محصول نهایی بسیار مشتری پسند و صادراتی می گردد.

در مورد صادرات کشمش طلایی گلدن این مطلب را یادآوری کنم که به خاطر تخصص و مهارت باغداران این منطقه و برخورداری از ظرفیت فرآوری زیاد در کاخانجات ملکان معمولاً صادرات آن بدون دردسر و مشکل بوده زیرا که تمام استانداردها و گواهی های مربوطه را دقیق رعایت کرده و انواع کشمش را به کشورهای مختلف ارسال می کنند.

عرضه مستقیم کشمش طلایی گلدن

عرضه مستقیم کشمش طلایی گلدن ملکان

این مرکز برای عرضه مستقیم کشمش طلایی گلدن ملکان اقدام به راه اندازی چندین وب سایت در راستای آگاه سازی مشتریان نموده تا خریداران واقعی بدون واسطه با کارخانه متصل شده تا بتواند محصول مورد نظر را با قیمت مناسب تر خریداری نمایند پس این مجموعه به عنوان پلی است که مشتری را به کارخانه کشمش متصل می کند.

صادرکنندگان کشمش طلایی گلدن برای اطلاع از نرخ روز این محصول فقط کافی است با جناب آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته تا ایشان نمونه تصاویر و فیلم محصولات و حتی خط تولید و نوع بسته بندی را از طریق پیام رسان واتساپ برای شما ارسال نماید تا ضمن بررسی تصمیم بگیرید که می خواهید سفارش خود را به صورت حضوری در کارخانه انجام دهید یا اینکه به مجموعه ما اعتماد کرده و به صورت غیرحضوری نسبت به خرید اقدام نموده تا در کمترین زمان ممکن بار آماده و سپس کارهای مربوط به اظهار، استاندارد و ترخیص را انجام  و آن را از هر مرزی که بخواهید صادر کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما