عرضه عمده کشمش صادراتی ایران

عرضه عمده کشمش صادراتی ایران در طیف رنگی طلایی ، قهوه ای و سیاه با بهترین کیفیت ممکن در کارخانه تولید ، فرآوری و بسته این مجموعه امکان پذیر شده است تاجران و شرکت های بازرگانی می توانند صادرات انواع کشمش را با این مرکز تجربه کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عرضه عمده کشمش صادراتی ایران

کشمش صادراتی ایران

کشمش صادراتی ایران

کشور ایران از دیرباز در زمینه تولید انواع کشمش و مویز در دنیا سرآمد بوده و جزو چند کشور برتر صادرکننده این محصولات به کشورهای مختلف به شمار می رود زیرا در شرایط کنونی بازار ارز و تحریم ها ایران ارزان ترین فروشنده محصولات مختلف شناخته شده و بسیاری از تاجران رو به سرمایه گذاری در این بازار آورده اند.

در اکثر مناطق کشور انگور و کشمش تولید می شود اما همه این کشمش ها قابلیت صادر شدن را ندارند کشمش صادراتی بایستی یک سری شاخصه های مخصوص داشته باشند تا بشود آن را بدون دردسر صادر کرد که می توان به به کمتر بودن تعداد کشمش های دم دار ، نارس و غوره ، شکرک زده آن اشاره کرد که این عوامل به فرآوری آن در کارخانه و انواع دستگاه های سورتینگ آن بستگی دارد.

همچنین  کشمش صادراتی مرغوب  باید بدون رایحه و طعم نامطبوع ، خوش رنگ ، عاری از حشرات ، آفت ها ، گرد ، خاک و شن باشد و همچنین مقدار دود گوگرد کمتر از ppm 1500 و میزان رطوبت آن کمتر از 15 درصد  باشد.

اصلی ترین مناطق تولید کننده کشمش تاکستان قزوین، ملایر همدان ، کاشمر خراسان ، بناب و ملکان استان آذربایجان می‌باشند که قسمت عمده صادرات کشمش از این مناطق به کشورهای مختلف صورت می گیرد.

لیست انواع کشمش صادراتی ایران که در این مجموعه قابل عرضه می باشد عبارت است از :

  1. کشمش تیزابی طلایی و خرمایی یا سلطانا
  2. کشمش انگوری طلایی یا پلویی زرد و گلدن
  3. کشمش سبز و زرد قلمی تولید کاشمر

عرضه عمده کشمش صادراتی ایران

عرضه عمده کشمش صادراتی

‏این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تولید و عرضه عمده کشمش صادراتی ایران به صورت تخصصی فعالیت دارد و چندین کارخانه تولیدی در ملکان ، تاکستان و کاشمر در اختیار و تحت پوشش دارد که بتواند نیاز اکثر مشتریان صادراتی را در این زمینه تامین کند زیرا که هر منطقه ای کشمش مخصوص دارد و لذا برای راحتی کار ما در مناطق اصلی تولید کننده کشمش واحد تولیدی به عنوان زیر مجموعه در اختیار داریم که بتوانیم به صورت مستقیم از همان منطقه سفارش مشتری گرامی را تامین کنیم .

 

**** اگر دنبال تجارت و صادرات انواع کشمش ایران می باشید با مجموعه ای همکاری کنید که با قوانین و اصول روز تجارت و صادرات آشنا بوده و بتواند به عنوان تولید کننده یا تامین کننده مطمئن در کنار شما باشد و تا این همکاری ادامه دار باشد نه اینکه صرفاً برای یک بار اتفاق بیافتد.

انواع کشمش عرضه شده در این مجموعه برای صادرات در کارتون های با وزن 10 کیلو خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده می باشد و قیمت این محصولات با توجه به نوسان بازار فقط 48 ساعت اعتبار دارد شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما