عرضه عمده کشمش تیزابی بیدانه

در این مجموعه عرضه عمده کشمش تیزابی بیدانه کهربایی و خرمایی رنگ که از بهترین تولیدات منطقه تاکستان استان قزوین است انجام می شود مشتریان برای مشاوره ، استعلام قیمت و ثبت سفارش با بخش فروش مجموعه تماس بگیرند.

عرضه عمده کشمش تیزابی بیدانه

تولید کشمش تیزابی بیدانه

 کشمش تیزابی بیدانه

کشمش تیزابی یا به اصطلاح سلطانا از جمله کشمش های تولید شده در ایران می باشد که فروش بالایی هم در بازار داخل و هم صادرات دارد و در مناطقی مانند ملایر همدان ، تاکستان قزوین ، ملکان و بناب آذربایجان ، قوچان و درگز خراسان و زنجان به صورت عمده و در کیفیت های متنوع تولید وعرضه می شود.

برای تولید کشمش تیزابی معمولاً باغداران در شهریور ماه انگور را از تاکستان ها می چینند و سپس انگور را در مایع تیزاب به مدت چند ثانیه آغشته کرده و روی زمین در معرض نور آفتاب قرار داده تا به مدت 5 الی 7 روز خشک شده و تبدیل به کشمش شود.

اگر کشمش تیزابی در طول زمان تولید دود گوگرد زده شود رنگ آن قهوه ای روشن می شود و اگر به آن دود گوگرد نزنند به آن کشمش خرمایی می گویند که رنگ آن قهوه ای تیره می باشد و به عنوان کشمش ارگانیک شناخته می شود که بیشتر کشورهای اورپایی به خاطر نداشتن دود گوگرد و درصد سموم خریدار آن می باشند.

کشمش تیزابی تاکستان از نظر کیفیت نسبت به سایر مناطق مرغوب تر می باشد و طبیعتاً قیمت آن نیز به نسبت گران تر می باشد اما اگر دنبال کشمش ارزان تر هستید کشمش منطقه ملایر ، ملکان و قوچان پیشنهاد می شود.
عرضه عمده کشمش

عرضه عمده کشمش کارخانه

در این مجموعه علاوه بر عرضه عمده کشمش تیزابی بی دانه انواع کشمش پلویی طلایی ، آفتابی نیز در بهترین کیفیت ممکن چه برای بازار داخل و چه صادرات و مستقیم از کارخانه صورت می گیرد.

بسته بندی انواع کشمش تیزابی قهوه ای روشن و تیره برای بازار داخل در کارتون 9 کیلویی با 8.5 کیلو خالص کشمش و برای صادرات در کارتون های 5 لایه دارای لیبل و وزن مورد نظر مشتری که اغلب 5 و 10 کیلوگرم خالص می باشد انجام می شود.

قیمت فروش مستقیم انواع کشمش تیزابی بیدانه مستقیم از کارخانه در اواسط آذرماه 1400 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش تیزابی رنگ روشن تاکستان فروش داخل کارتون 9 کیلویی             380000 تومان
  2. کشمش خرمایی تاکستان فروش داخل کارتون 9 کیلویی                          330000 تومان
  3. کشمش تیزابی گوگردی تاکستان برای صادرات کیلویی                            43500 تومان
  4. کشمش خرمایی تاکستان صادراتی کیلویی                                           40000 تومان
  5. کشمش تیزابی معمولی ملکان                                                           35000 تومان

عرضه عمده کشمش در این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه به صورت حضوری و یا غیر حضوری و سفارش تلفنی  صورت می گیرد فقط کافی است با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید و هماهنگی لازم برای مشاوره و ثبت سفارش صورت گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما