عرضه صادراتی کشمش مرغوب کارخانه

عرضه صادراتی کشمش مرغوب کارخانه با کیفیت اعلا و قیمت فوق العاده در این مرکز انجام می شود اگر می خواهید صادرات موفقی را در حوزه کشمش تجربه کنید با این مجموعه ارتباط بگیرید.

عرضه صادراتی کشمش مرغوب کارخانه

کشمش مرغوب صادراتی

کشمش مرغوب کارخانه

کشمش محصولی از حوزه خشکبار که خواصش به مراتب بیشتر از خود انگور تولید شده از آن می باشد و جزو پرفروش ترین محصولات در بازار داخل و خارج کشور به شمار می رود.

در بیشتر مناطق ایران کشمش تولید می شود اما با توجه به نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی خاص هر منطقه نوعی متنوعی از کشمش در آن تولید می گردد لذا کیفیت و جنس این محصولات در مناطق مختلف با هم تفاوت دارد.

برای عرضه صادراتی کشمش بایستی این محصول شاخصه هایی مورد نیاز را داشته باشد تا بتوان آن را صادر کرد اول اینکه کشمش صادراتی باید خالص ، یکدست از لحاظ رنگ ، اندازه و کاملاً تمیز و تازه باشد چون در غیر این صورت در مرحله گواهی بهداشت و استاندارد محصول تایید نشده و قطعاً بار برگشت خواهد خورد دوم اینکه طول عمر و ماندگاری بلند مدتی داشته باشد که این با افزودن موادی مانند مایع تیزاب و دود گوگرد در مراحل فراوری آن قابل انجام می باشد و در آخر مقدار و ظرفیت موجودی آن در طول سال امکان تامینش وجود داشته باشد و قیمت آن نیز نوسان نداشته باشد.

اگر کشمش فله مرغوب از باغدار خریداری شود که ضایعات کمتری داشته باشد مسلماً در کارخانه فراوری آن بدون درد دسر خواهد بود و محصول خروجی نیز مرغوب می شود و از طرف دیگر دستگاه غوره گیر در کارخانه نیز باید در بالاترین دقت ممکن تنظیم شود تا کاملاً غوره اضافی آن حذف گردد و دستگاه سورتینگ کالر لیزر نیز تاحد امکان دو بار سورت را انجام دهد تا بار نهایی از لحاظ رنگ و اندازه کاملاً یک دست بوده و کشمش مرغوب کارخانه که مناسب صادرات است حاصل گردد.

عرضه صادراتی کشمش

عرضه صادراتی کشمش مرغوب کارخانه

در سال 99 صادرات کشمش ایران به صورت تصاعدی رشد مضاعفی داشته است که این در نتیجه افزایش نرخ ارز و قیمت ارزان محصولات ایران در مقایسه با سایر کشور می باشد لذا تاجران و شرکت های بازرگانی با استقبال به سمت بازار ایران آمده و قراردادهای سنگینی با کارخانجات کشمش معتبر بستند.

این مجموعه نیز انواع کشمش مرغوب کارخانه را اعم از کشمش پلویی طلایی ، کشمش سلطانا ، کشمش سبز و زرد قلمی و انواع کشمش مویز را فرآوری و در کارتون های 10 کیلویی خالص بسته بندی نموده و برای مشتریان در کشورهای مختلف ارسال می کنند.

یکی از نکات مهم عرضه صادراتی کشمش نوع بسته بندی است که اکثر مشتریان درخواست دارند در روی کارتون لیبل و شرکت خودشان درج شود که این کار در این مرکز امکان پذیر می باشد ولی در نظر داشته باشید که فرایند طراحی کلیشه و چاپ و آماده سازی کارتون زمان بر بوده که این را بایستی از قبل برنامه ریزی نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما