صادرات کشمش گلدن طلایی درجه یک

صادرات کشمش تاکستان گلدن طلایی با کیفیت مرغوب و درجه یک در کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه در تاکستان استان قزوین در فصل جدید کشمش در سال 99 آغاز شده است مشتریانی که قصد صادرات انواع کشمش مستقیم از کارخانه را دارند می توانند با مدیر فروش آن ارتباط بگیرند.

صادرات کشمش گلدن طلایی درجه یک

کشمش گلدن طلایی در ایران

کشمش گلدن طلایی

 

بهترین نوع کشمش پلویی کیلویی در ایران که برای صادرات به کشورهای هدف شناخته می شود کشمش طلایی می باشد که کشور ما در کنار دو کشور ترکیه و آمریکا تولید کنندگان اصلی این محصول در دنیا به شمار می روند.

در ایران دو نوع کشمش طلایی تولید می شود نوع اول کشمش طلایی پلویی یا گلدن با ظاهری گرد و بیضی که در مناطق بناب و ملکان آذربایجان و ملایرهمدان تولید می شود نوع دیگر کشمش طلایی قلمی با ظاهری دراز و کشیده که تولید انحصاری آن فقط در منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد. که بایستی از آن ها در کنار کشمش تیزابی یا سلطانا و کشمش سبز به عنوان محصولات صادراتی ایران در بازارهای جهانی نام برد.

 

**** در تولید کشمش گلدن طلایی از موادی مانند مایع تیزاب برای خشک شدن سریع و دود گوگرد برای طلایی رنگ کشمش و بالا بردن مقاومت آن در برابر حشرات و آفات استفاده می شود که در بیشتر مناطق تولید کننده باغداران به روش سنتی در مکانی مسقف روی بارگاه به صورت عمود به زمین انجام می شود.

البته بعضی کارخانجات هم هستند که تمام مراحل تولید را به صورت صنعتی با دستگاه هایی در گرم خانه مانند مایکروفر انجام می دهند که کیفیت بار و افت آن بسیار کاهش یافته و بسیاری از صادرکنندگان حوزه کشمش به دنبال چنین محصولاتی می باشند. که کلیه آنالیزهای مربوط اعم از میزان دود گوگرد مجاز،روغن رعایت شده باشد.

صادرات کشمش گلدن

صادرات کشمش گلدن مستقیم از کارخانه

این مجموعه کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش در تاکستان استان قزوین دراختیار دارد که بار را به صورت کشمش فله همراه با دم و شاخه از باغدار خریداری کرده و سپس کلیه کارهای دم کنی ، شستشو ، سورت کردن و بسته بندی در کارخانه انجام می شود.

 

**** با شروع فصل کشمش در مهر ماه و افزایش بی رویه نرخ ارز قیمت بازار انواع کشمش صادراتی هم  دچار نوسان شد و قیمت ها روزانه زیاد شده و واقعاً نمی شود نرخ ثابتی را به مشتری داد ، برای خرید و صادرات کشمش گلدن درجه یک مستقیم از کارخانه لازم است که با مدیر فروش آقای نادری فر تماس گرفته و درباره قیمت محصول و دیگر موارد گفتگو و مذاکره کرد.

برای صادرات کشمش گلدن نیاز است که تاجر در کارخانه کشمش این مجموعه در تاکستان حضور پیدا کند تا ضمن بازدید از خط تولید و بسته بندی محصول مدنظر را انتخاب و سپس درباره شرایط قرارداد مذاکره مستقیم و رو در رو داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما