صادرات کشمش و مویز مناسب

صادرات کشمش و مویز مناسب در این مجموعه که خود کارخانه تولید و بسته بندی دارد مستقیم و بدون واسطه با بسته بندی استاندارد انجام می شود تاجران می توانند نخود قرمز برای سفارش و هماهنگی با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرند.

صادرات کشمش و مویز مناسب

انواع کشمش و مویز تولیدی مجموعه

 کشمش و مویز مناسب

کشمش و مویز و بادام درختی تواضع از محصولات به دست آمده از انگور خشک شده می باشد که این مجموعه انواع این فرآورده ها را تولید و بسته بندی کرده و در بازار داخل و صادرات به صورت عمده عرضه می کند.

مجموعه لعل تاک به عنوان متولی در عرضه انواع کشمش و مویز ایرانی با بهترین کیفیت ممکن از تولید به مصرف مستقیم از کارخانه محصولات را با نازل ترین قیمت در سراسر کشور پخش و توزیع می کند و در زمینه صادرات هم به صورت حرفه ای درصدد تامین نیاز مشتریان این حوزه نیز می باشند.

 

**** انواع کشمش و مویز تولید شده در ایران که در این مجموعه عرضه می گردد شامل موارد زیر می باشد :

  1. کشمش سبز و زرد قلمی تولید کاشمر
  2. کشمش تیزابی طلایی و خرمایی تاکستان
  3. کشمش پلویی آفتابی تاکستان
  4. کشمش طلایی انگوری ملکان
  5. کشمش های آفتاب خشک فله ای
  6. کشمش سرکه ای یا ضایعات کشمش کارخانه کشمش کاشمر
  7. انواع مویز سیاه ، سرخ بش ، ریش بابا ، فخری ، شانی و رطبی شیراز
  8. انواع مویز وارداتی افغان و ازبک
اگر تولید کننده و کارخانه دار مشتری و خریدار را به عنوان شریک و همکار به حساب بیارند که می خواهد در بازه زمانی طولانی با هم کار کنند در نتیجه همه با هم سود زیادی نصیب شان می شود حال آنکه خیلی از واحدهای تولیدی در کشور هستند که فقط به فکر فروش محصول خود هستند و پایبند چنین اصول و قوانینی نیستند این مجموعه تمام تلاش و سعی خود را کرده که رفتار و اصول حرفه ای نسبت به تجارت و صادرات داشته باشد تا بتواند خدمات ارزنده ای به مشتریان داخلی و خارجی خود ارائه کند.

صادرات کشمش و مویز

صادرات کشمش و مویز مناسب

وقتی صحبت از صادرات کشمش می شود معمولاً کشمش هایی که در تولید آن از مایع نگهدارنده تیزاب و دود گوگرد استفاده شده و ماندگاری بالایی دارد برای این کار مناسب می باشند البته گفتنی است که بسیاری از کشورهای اورپایی برعکس کشورهای عربی که مشتاق کشمش طلایی می باشند نسبت به باقیمانده درصد سموم و گوگرد بسیار حساس بوده و مجوز ورود این محصولات را نمی دهند ولی باز خریدار مویز و کشمش ارگانیک می باشند.

 

**** در بحث صادرات نوع بسته بندی هم باید یک نکاتی در آن رعایت شود اولاً سعی شود از کارتون 5 لایه با وزن 10 کیلویی استفاده شود که نسبت به کارتون 5 کیلویی بصرفه تر می باشد در ثانی کارتون ها شیرینک شود که این کار بایستی حتما انجام شود زیرا طول مسیر طولانی بوده و این باعث جلوگیری از هم پاشیدن کارتون ها و نرسیدن رطوبت به آن در محصولات ترانزیتی در کشتی خواهد شد.

این مجموعه صادرات کشمش و مویز مناسب برای عرضه در بازارهای جهانی را به صورت حرفه ای مستقیم از کارخانه کشمش انجام می دهد برای سفارش و استعلام قیمت با بخش فروش این سایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما