صادرات کشمش طلایی خلیل آباد و کاشمر

صادرات کشمش طلایی و نخود پاک شده  خلیل آباد و کاشمر با کیفیت ممتاز و قیمتی مناسب در این مجموعه ممکن شده است تجار و بازرگانان صادراتی می توانند برای خرید انواع کشمش با کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

صادرات کشمش طلایی

خلیل آباد و کاشمر قطب کشمش طلایی

کشمش طلایی خلیل آباد

در ایران ما مناطقی وجود دارند که جایگاه بالایی نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا به خاطر تولید محصولات اعلا و ممتاز دارند منطقه کاشمر و خلیل آباد مشهور به ترشیز از توابع استان خراسان رضوی حدود 12000هکتار باغات انگوری دارد که محصولاتی منحصر به فردی تولید می کنند که در دنیا بی نظیر و مثل آن نمی باشد.کشمش کاشمر 25% صرف تازه خوری و 75% تبدیل به کشمش می شود

 

مهم ترین محصول خلیل آباد و کاشمر کشمش و نخود برشته سبز و طلایی می باشد که ظاهری کشیده و قلمی ، گوشتی ، بدون هسته یا دارای دانه های ریز دارد.

 

منطقه خلیل آباد و کاشمر به خاطر شرایط آب و هوایی و نوع اقلیمی که دارد تولید کشمش سبز و طلایی قلمی در انحصار آن می باشد. البته محصولات دیگری مانند کشمش آفتابی و کشمش مویز هسته دار و انگور عسکری و پیکامی این منطقه نیز فوق العاده و بی نظیر می باشد. که علاوه بر توزیع در بازار داخل برای صادرات به کشورهای دیگر مانند پاکستان ، افغانستان و کشورهای عربی نیز مناسب می باشد

 

البته نوعی دیگر از کشمش طلایی به نام کشمش زرد پلویی یا انگوری یا گلدن نیز در مناطقی مانند بناب و ملکان آذربایجان شرقی ، تاکستان قزوین و ملایر همدان نیز تولید می شود که ظاهری گرد و بیضی داشته و این محصول هم به خاطر کیفیت اعلای آن به کشورهای دیگر صادر می شود .

کارخانه صادرات کشمش طلایی خلیل آباد و کاشمر

کارخانه صادرات کشمش طلایی خلیل آباد و کاشمر

امسال به علت بیماری ویروس کرونا که همه چیز را تحت تاثیر قرار داده و تعطیل شدن بازار شهرهای مذهبی هم از تبعات آن می باشد متاسفانه وضعیت بازار کشمش سبز در داخل کشور زیاد جالب نیست و به همین خاطر باغداران برای حاشیه سود بیشتر رو به تولید بیشتر کشمش طلایی آورده اند تا بتوانند این محصول را به کشورهای دیگر صادر کنند . و با توجه به افزایش نرخ ارز در ماه های اخیر پیش بینی می شود قیمت این نوع کشمش که صادراتی است با افزایش قیمت ارز نیز گران تر شود.

 

مجموعه لعل تاک کارخانه تولید و بسته بندی برای صادرات کشمش طلایی خلیل آباد و کاشمر در اختیار دارد که این محصولات را از تولید کننده خریداری کرده و مستقیماً فراوری ، بسته بندی و عرضه می کند . برای اطلاع از وضعیت موجودی انبار ، استعلام قیمت و مشاوره با مدیر فروش کارخانه به صورت تلفنی یا در واتساپ ارتباط برقرار کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما