صادرات کشمش طلایی انگوری بسته بندی

این مجموعه صادرات کشمش طلایی انگوری بسته بندی را مستقیم از تولید به مصرف از کارخانه کشمش ملکان انجام می دهد مشتریانی که دنبال صادرات بهترین کشمش طلایی  و نخود پاک شده بسته بندی شده هستند می توانند برای تامین نیاز خود با بخش فروش کارخانه در این سایت ارتباط بگیرند.

صادرات کشمش طلایی انگوری بسته بندی

فرآوری کشمش طلایی با بهترین کیفیت

صادرات کشمش انگوری

کشمش طلایی انگوری بهترین و محبوب ترین کشمش صادراتی ایران و همچنین نخود برشته به شمار می رود که مهم ترین مرکز تولید آن در ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی می باشد این کشمش در بازار داخل فروش چندانی ندارد و قسمت اعظم آن به خارج از کشور و بخصوص کشورهای عربی وهمچنین افریقایی صادر می شود.

تولید کشمش انگوری از اواسط شهریور در منطقه ملکان شروع می شود که پس از چیدن انگور آن را در محلول تیزاب به مدت چند ثانیه آغشته کرده و سپس در بارگاه به صورت عمود بر زمین آویزان می کنند تا خشک شود البته برای طلایی شدن رنگ کشمش نیز از دود گوگرد استفاده می گردد.

کشمش تولید شده به صورت فله همراه با دم و چوب و ضایعات می باشد که به کارخانه فراوری انتقال و آنجا بعد از شستشو و تمیز شدن به گرمخانه می رود و خشک می شود و در ادامه دوباره نیز دود گوگرد داده می شود تا رنگ کشمش طلایی یک دست شود و بعد برای سورت شدن وارد خط سورتینگ شده  که از لحاظ رنگ ، اندازه و کیفیت دسته بندی می شود و در انتها کشمش روغن خورده و در کارتون های 3 ، 5 ،10 کیلویی خالص بسته بندی و شیرینگ می شود.

گفتنی است که در یک کارتون نمی شود تمام دانه های کشمش آن طلایی رنگ باشد و ممکن است داخل آن دانه هایی به رنگ سبز و قرمز نیز وجود داشته باشد که این در کیفیت های مختلف مقدارش متغیر است که البته این مورد طبیعی به نظر می رسد ، اگر قصد خرید کشمش طلایی داشتید و براتون فیلم یا تصویری فرستادند که تمام دانه های آن زرد بود توجه داشته باشید که این فیلم در زیر نور خورشید یا زیر نور لامپ گرفته شده و نمی تواند ملاک خرید شما باشد.

صادرات کشمش طلایی

صادرات کشمش طلایی انگوری بسته بندی

در این مجموعه علاوه بر کشمش طلایی انگوری بسته بندی شده ، کشمش تیزابی رنگ روشن و خرمایی نیز برای صادرات به کشورهای مختلف آماده و عرضه می شود قابل ذکر است که تمام کارهای مربوط به صادرات اعم از حمل کالا تا مرز ، اظهار ، ترخیص ، گواهی بهداشت و استاندارد و کارهای گمرکی در این مجموعه نیز برای مشتریانی که در ایران نماینده ندارند قابل انجام می شود.

موضوع مهمی که مشتری در صادرات کشمش طلایی باید به آن توجه داشته باشد انتخاب کارخانه تولیدی کشمش معتبر و دارای رفتار و اخلاق حرفه ای است که مسلماً در روند کار تاثیر گذار بوده و باعث می شود همکاری ادامه دار باشد.

این مجموعه صادرات کشمش طلایی انگوری بسته بندی شده را مستقیم از کارخانه کشمش خود واقع در شهرک صنعتی ولیعصر ملکان را به صورت کامل انجام می دهد مشتریان می توانند برای سفارش با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای نادری فر ارتباط بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما