صادرات مویز ریش بابا شیراز به هند

صادرات مویز ریش بابا شیراز با بهترین کیفیت به کشورهای مختلف مانند هند مستقیم از تولید به مصرف در این مرکز امکان پذیر شده است مشتریان صادراتی می توانند برای سفارش با بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرند.

صادرات مویز ریش بابا شیراز به هند

انواع مویز شیراز

 مویز ریش بابا شیراز

استان فارس در زمینه تولید انواع مویز در ایران سرآمد می باشد و توابعی از آن نظیر بووانات ، داراب ، دشمن زیاری و شیراز این محصولات را بدون هیچ مواد افزودنی به روش آفتاب خشک تولید ، فراوری و عرضه می کند.

یکی از مویزهای تولید شده در حجم بالا استان فارس که سایزی درشت به اندازه یک بند انگشت دارد مویز ریش بابا می باشد که دارای هسته ، لاشه گوشتی و در رنگ های سیاه ، قهوه ای تیره و روشن موجود بوده البته به سفارش بعضی مشتریان خارجی محصول به صورت فله شسته شده و دود گوگرد به آن داده می شود تا رنگش به سمت کهربایی یا زرد شود زیرا که کشورهایی مانند هند که این محصول به آنجا صادر می شود عاشق مویز رنگ زرد می باشند. ولی در داخل کشور مردم بیشتر نوع تیره آن را که ارگانیک می باشد مصرف می کنند.

در شیراز انواع دیگری نظیر مویز انگور سیاه یا سمرقندی ، رطبی ، سرخ بش ، شانی نیز تولید می شود که اکثراً دارای هسته بوده البته بعضی مویزها دارای هسته نرم می باشد که موقع مصرف زیاد احساس نمی شود.

این مرکز برای تامین نیاز مشتریان داخل و صادراتی یک کارگاه تولید و فرآوری انواع مویز و بویژه ریش بابا در کوار شیراز با ظرفیت روزانه 5 تن در اختیار دارد که علاوه بر این محصولات انواع مویزهای سیاه بیدانه وارداتی نظیر مویز ازبک و افغان را با کیفیت تازه ، امسالی ، درشت و گوشتی برای فروش آماده و عرضه می کند.

صادرات مویز ریش بابا

صادرات مویز ریش بابا شیراز به هند

در سال 99 محصولات کشور ما به خاطر افزایش نرخ ارز میزان صادرات آن به مقدار زیادی گسترش یافته و مویز هم از این قائده مستثنی نبوده و این محصول هم که در سال های قبل فروش چندانی حتی در بازار داخل نداشت امسال مشتریان زیادی از کشورهای مختلف و بویژه کشور هند و افغانستان دارد.

**** قیمت فروش انواع مویز شیراز برای صادرات در اوایل اسفند ماه 1399 این مجموعه به شرح زیر می باشد :

  1. مویز ریش بابا تیره رنگ                     23000 تومان
  2. مویز ریش بابا رنگ روشن                  24000 تومان
  3. مویز رطبی                                     22000 تومان
  4. مویز انگور سیاه شیراز                       48000 تومان
  5. مویز سرخ بش                                28000 تومان
  6. مویز ازبک سایز 8 و 9                       80000 تومان
  7. مویز ازبک سایز 11 و 12                    92000 تومان
  8. مویز ازبک سایز 17 تا 20                    125000 تومان

این مجموعه علاوه بر فروش مویز در بازار داخل در زمینه صادرات مویز ریش بابا شیراز به کشورهای مختلف مانند هند ، افغانستان و عراق نیز فعالیت دارد مشتریانی که قصد سفارش این محصول را دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر تماس گرفته تا مشاوره و راهنمایی لازم را در زمینه خرید و صادرات این نوع محصول خدمت شما ارائه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما