صادرات مستقیم کشمش به عمان

صادرات مستقیم کشمش و نخود پاک شده به عمان با بهترین کیفیت ممکن از کارخانه کشمش ملکان از طریق این مرکز امکان پذیر شده است تاجرانی که قصد صادرات کشمش به این کشورها را دارند می توانند نیاز خود را با قیمت رقابتی و کیفیت مرغوب از این مجموعه تامین نمایند.

صادرات مستقیم کشمش به عمان

کشمش مناسب صادرات

کشمش مناسب صادرات

کشور ما در زمینه تولید کشمش و نخود برشته مناسب برای صادرات جزو کشورهای برتر بوده که تنوع ، کیفیت و حجم تولید آن بسیار بالا بوده و مشتریان زیادی در سرتاسر دنیا به سمت بازار خود جذب کرده است.

**** بهترین کشمش تولید شده در ایران که قابلیت صادرات را دارا می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کشمش سبز و زرد قلمی تولید کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی
  2. کشمش پلویی طلایی تولید ملکان و بناب آذربایجان که با آن کشمش گلدن ، انگوری یا کالیفرنی گفته می شود.
  3. کشمش تیزابی طلایی و خرمایی تولید تاکستان قزوین و ملایر همدان که به آن کشمش سلطانا گفته می شود.
  4. کشمش پلویی آفتابی تولید تاکستان قزوین
  5. انواع مویز سیاه و سرخ بش استان فارس

 

**** این مجموعه به صورت تخصصی تمام این محصولات را مستقیم از کارخانه و از تولید به مصرف برای مشتریان بازار داخل و صادرات در بسته بندی استاندارد در کارتون های 5 لایه و وزن 10 کیلویی لیبل دار ، خالص و شیرینک شده با قیمت کف که در تمام کارخانه ها می باشد عرضه می کند.

کشمش مناسب صادرات بایستی بدون هسته باشد و همچنین از لحاظ کیفیت محصولی مرغوب ، یک دست ، خالص و تمیز باشد و تاریخ انقضا و ماندگاری بلند مدتی داشته باشد. که لازمه این مورد زدن تیزاب و دود گوگرد به این محصولات در زمان تولید می باشد
.

صادرات مستقیم کشمش

صادرات مستقیم کشمش به عمان

کشورهای عربی حوزه خلیج فارس عمده خریداران کشمش ایرانی می باشند یکی از کشورهایی که به عنوان دروازه ورود به این کشورها تلقی شده بوده کشور عمان بوده که بازار پر سودی داشته و به عنوان یک کشور بی طرف مصونیت اقتصادی داشته و مواد غذایی پس از تاییدیه از آنجا به سایر کشورها که یک ششم جمعیت دنیا را شامل می شود صادر می گردد.

 

**** اگر قصد صادرات مستقیم کشمش به عمان و سایر کشوره را دارید می توانید برای تامین انواع محصولات با کیفیت روی این مجموعه حساب باز کنید که به صورت حرفه ای و تخصصی بار را بدون واسطه از کارخانه تقدیم شما خواهد کرد.

این امکان برای تاجران عمانی یا نمایندگان آنها فراهم شده است که ضمن هماهنگی با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر در واحد تولیدی کشمش حضور یابند و کیفیت انواع محصولات و مراحل فرآوری را مشاهده نموده و سپس برای ثبت سفارش مقداری بیعانه واریز نموده تا بار آماده و بسته بندی شود در ادامه محصول را به بندرعباس منتقل تا از آنجا به کشور عمان صادر گردد و هزینه مابقی بار نیز درب کارخانه موقع تحویل تسویه خواهد شد.

1

  1. موفق باشید انشا ا…
    ممنون میشم اگر راهنمایم کنید
    قصد دارم مشترتون بشوم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما