صادرات بهترین کشمش گلدن ملکان

صادرات بهترین کشمش گلدن و گردو چینی در ایران ملکان در این مجموعه مستقیم از کارخانه کشمش با کیفیت مرغوب و قیمت رقابتی انجام می شود تاجران می توانند صادرات انواع کشمش را به صورت معتبر و تضمینی با این مجموعه تجربه کنند.

صادرات بهترین کشمش گلدن ملکان

کشمش گلدن ملکان

 کشمش گلدن ملکان

ملکان و بناب آذربایجان شرقی از مهم ترین مراکز تولید کننده انواع کشمش گلدن و تیزابی برای عرضه در بازار داخلی و صادرات می باشد که محصولات آن نه تنها در ایران بلکه در دنیا برند شده و مشتریان زیادی خریدار آن هستند. گردو چینی در دبی با بهترین برندها در بازار به فروش می رسد.

روش تولید کشمش در کشور ما هنوز به روش سنتی انجام می شود که بالطبع ضایعات همراه با محصول اصلی زیاد بوده و اگر تجارب و مهارت باغداران مناطق تولید کننده نباشد هیچ موقع شرایط صادراتی را به دست نخواهد آورد در واقع بعد از تولید محصول به صورت فله در کیسه همراه با دم و چوب به کارخانه فرآوری و بسته بندی انتقال داده می شود تا آنجا عملیات سورتینگ با دستگاه کالر لیزر انجام شود در صورتی که در کشورهای صنعتی و پیشرفته صفر تا صد تولید کشمش در کارخانه قابل انجام می باشد.

 

**** از بهترین انواع کشمش در ایران می توان به کشمش گلدن ملکان که به نام های کشمش انگوری ، پلویی طلایی و کالیفرنی شناخته می شود اشاره کرد که همه ساله بالغ بر 800 کانتینر از این محصول به کشورهای مختلف صادرات می شود این محصول بدون هسته ، خوش رنگ ، بیضی شکل ، شفاف دارای درجه بندی متنوع می باشد که به خاطر تیزاب و دود گوگردی که به زده می شود مدت نگهداری آن تا حدود دو سال می باشد.

قیمت کشمش گلدن برای صادرات درب کارخانه این مجموعه در ملکان در تاریخ امروز 9 دی ماه 1399 کیلویی 31500 تومان می باشد که به صورت بسته بندی شده در کارتون های 5 لایه و در وزن های 3 ، 5 ، 10 کیلویی بسته به نظر مشتری لیبل دار، خالص و شیرینگ شده عرضه می گردد.

صادرات بهترین کشمش گلدن

صادرات بهترین کشمش گلدن کارخانه

این مجموعه کارخانه تولید و بسته بندی کشمش گلدن و تیزابی در ملکان در اختیار دارد که با 80 نفر پرسنل به صورت دو شیفت یا سه شفیت سفارش مشتریان صادراتی را به بهترین نحو ممکن و به صورت حرفه ای تامین می کند لذا این امکان برای تاجرانی که قصد خرید دارند فراهم شده که در کارخانه حضور یافته و ضمن بازدید از خط تولید و مشاهده انواع محصولات از نزدیک نسبت به سفارش اقدام نمایند.

این مجموعه کار صادرات بهترین کشمش گلدن ملکان و همچنین کشمش تیزابی طلایی ، خرمایی و پلویی آفتابی تاکستان و کشمش سبز ، طلایی قلمی کاشمر و انواع مویز ارگانیک را مستقیم از کارخانه با کیفیت صادراتی و قیمت رقابتی برای مشتریان داخلی و خارجی عرضه می کند لطفاً برای مشاوره ، استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر از طریق تماس تلفنی یا در بستر پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنید تا راهنمایی های لازم در این زمینه به شما داده شود و بتوانید با آگاهی کامل خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما