صادرات بهترین مویز سیاه بیدانه

مجموعه تولیدی لعل تاک صادرات بهترین مویز سیاه بیدانه را با کیفیت مرغوب و قیمتی مناسب مستقیم از تولید به مصرف انجام می دهد تجار و شرکت های بازرگانی می توانند برای سفارش با بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنند.

صادرات بهترین مویز سیاه بیدانه

مویز سیاه بیدانه

 مویز سیاه بیدانه

مویز سیاه در واقع همان انگور سیاه خشک شده می باشد که سرشار از انواع ویتامین و املاح معدنی مفید برای بدن بوده و به علت وجود ماده ای به نام آنتوسیانین رنگ آن سیاه و خواص آن کامل تر و مقوی تر از کشمش باشد در ضمن شما می توانید با مصرف روزانه 21 عدد از آن سلامتی خود و انرژی لازم برای کل روز را تضمین کنید.

انواع مویز در طیف رنگی سیاه ، قهوه ای تیره و روشن ، قرمز سوخته و دو نوع هسته دار و بدون هسته موجوده بود البته در ایران بیشتر مویزها هسته دار یا دارای دانه حال چه نرم و چه سفت می باشد و برای تامین مویز سیاه بیدانه از روی ناچاری از کشورهای افغانستان و ازبکستان به کشور تحت عنوان مویز ازبک و افغان وارد می شود.

از مزایا و خواص مویز سیاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. تصفیه کننده طبیعی خون
  2. درمان پوکی استخوان ، کم خونی ، ریزش مو و پیری پوست
  3. تقویت سیستم ایمنی ، دستگاه گوارش و قوای ذهنی
  4. کنترل فشار خون
  5. خواص آنتی اکسیدانی برای جلوگیری از تخریب سلولی
کیفیت و خواص مویزها به عواملی نظیر اینکه این محصول از چه نوع انگوری و چه روش خشک کردن به دست آمده و درچه شرایطی نگه داری می شود بستگی دارد در حقیقت اگر شیوه خشک کردن با استفاده از روش طبیعی و ارگانیک باشد مویز تولید شده نسبت به مویزی که با تیزاب خشک شده کیفیت بالاتر و مشتری پسندتر می باشد.

صادرات بهترین مویز

صادرات بهترین مویز سیاه بیدانه

رشد صادرات کشمش مویز در سال های اخیر در ایران رشد خوبی داشته و تولیدکنندگان توانسته اند با بکارگیری اصول بازاریابی صحیح و نوع بسته بندی مناسب و ارتقا کیفیت محصولات خود را به بازارهای جهانی معرفی و به کشورهای مختلف صادر کنند.

اگر دنبال یک مرجع یا مرکزی مطمئن برای تامین انواع مویز با کیفیت من جمله مویز سیاه بیدانه هستید می توانید از تجارب و تخصص این مجموعه بهره بگیرید و در ضمن این مرکز می تواند نیاز شما را در این زمینه به بهترین نحو ممکن تامین نماید کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر تماس گرفته تا ایشان راهنمایی و مشاوره لازم در این زمینه را خدمت شما ارائه نماید.

در صادرات بهترین مویز سیاه بیدانه دقت داشته باشید که بایستی محصول تازه ، امسالی ، بدون رایحه و طعم ناخوشایند و عاری از آفت ، گرد و خاک کاملا تمیز و خوش طعم باشد و در نظر داشته باشید که هرچه رنگ مویز سیاه تر ، اندازه آن درشت تر ، گوشتی تر و درصد دانه آن کمتر یا بدون هسته باشد از نظر کیفیتی مرغوب تر و قیمت آن نیز گران تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما