شرکت فروش کشمش طلایی صادراتی کاشمر

شرکت فروش کشمش طلایی صادراتی این مجموعه در منطقه کاشمر از توابع استان خراسان رضوی قرار دارد که این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن و قیمت کف درب کارخانه به مشتریان عرضه می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شرکت فروش کشمش طلایی صادراتی کاشمر

کشمش طلایی صادراتی کاشمر

 کشمش طلایی صادراتی کاشمر

منطقه کاشمر و خلیل آباد در خراسان به عنوان مرکز تولید انواع کشمش قلمی اعم از سبز و طلایی می باشد که نه تنها در ایران بلکه در دنیا این محصولات منحصربه فرد بوده و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

کشمش طلایی کاشمر با ظاهری قلمی  یکی از محصولات صادراتی کاشمر بوده که مصرف آن در بازار داخل بسیار کم بوده و بیشتر آن به کشورهای پاکستان ، افغانستان و هند و کشورهای عربی صادر می شود که آن را در داخل غذا و  نان های سنتی بسیار مورد استفاده قرار می دهند.

تولید این نوع کشمش به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد که باغداران منطقه کاشمر در این امر بسیار حساس هستند تا کشمشی تولید کنند که کیفیت آن مرغوب و قابلیت صادر شدن را داشته باشد در پروسه تولید این محصول که در مکانی به نام خانه کشمشی با دیوارهای سوراخ دار می باشد انگور پیکامی و عسکری را مایع تیزاب و دود گوگرد زده و در بارگاه روی سیم های مفتولی آویزان می کنند تا خشک شوند.

**** این کشمش به خاطر دود گوگردی که به آن دمیده می شود رنگ آن طلایی شده و در نتیجه طول مدت نگهداری آن زیاد شده و نسبت به آفات و حشرات مقاوم می شود ولی به برخی کشورهای اورپایی مانند آلمان ، اسپانیا و فراتر از آن در کانادا اجازه صادرات آن داده نمی شود زیرا این کشورها نسبت به گوگرد و باقیمانده درصد سموم بسیار حساس می باشند.

قیمت فروش کشمش طلایی صادراتی کاشمر در تاریخ 99/10/02 کیلویی 30000 تومان می باشد که در کارتون هایی با وزن  10 کیلو خالص و به صورت لیبل دار و شیرینک شده بسته بندی می شود تا در طول مسیر از هم پاشیده نشود.

شرکت فروش کشمش طلایی

شرکت فروش کشمش طلایی صادراتی کاشمر

مشتریان گرامی شرکت فروش کشمش طلایی صادراتی کاشمر دارای خط تولید مجهز به دستگاه سورتینگ لیرز بوده که می تواند انواع کشمش سبز و طلایی کاشمر را متناسب برای صادرات کند و این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید در محل کارخانه حضور یابید و محصول مورد نیاز خود را برای صادرات تامین نماید.

مجموعه لعل تاک شرکت تولیدی ، فرآوری و بسته بندی کشمش در منطقه کاشمر دارد که انواع کشمش سبز و طلایی ، کشمش آفتابی ، انواع مویز و کشمش ضایعاتی را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب  برای فروش در بازار داخل و صادرات عرضه می کند لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه کشمش هماهنگ کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما