شرکت فروش کشمش سبز قلمی کاشمر

کشمش سبز قلمی کاشمر محصولی شناخته شده در بازارهای داخلی و جهانی است که جایگاه واقعی خودش را در بازارهای هدف یافته است. کاشمر،  بالاترین سطح زیر کشت تاک کشور را دارد. انگور مرغوب و کشمش بی‌نظیر آن به لحاظ کیفیت، شیرینی، زودرسی و عاری بودن از آلودگی‌های خاکی به دلیل تماس نداشتن خوشه با خاک منحصربه‌فرد است. از سوی دیگر، به خاطر استفاده نکردن از سموم شیمیایی در تمام مراحل رشد، فاقد هر گونه بقایای سمی است و به‌نوعی، ارگانیک محسوب می‌شود. مقداری از این انگورها به‌صورت تازه‌‌خوری مصرف می‌شود و مابقی را به انواع کشمش تبدیل می‌کنند. برای تولید کشمش سبز قلمی کاشمر از انگور پیکامی رسیده استفاده می‌شود.



شرکت فروش کشمش سبز قلمی کاشمر

خواص کشمش سبز در بارداری

خواص کشمش سبز در بارداری کشمش از جمله میوه‌های خشکی است که خواص بسیار زیادی دارد و همراه با مغزها و میوه‌های خشک دیگر می‌تواند میان‌وعده سالم و مغذی برای کودکان و نوجوانان در حال رشد، سالمندان، زنان باردار و ورزشکاران باشد. 

زنان در دوران بارداری، بیشتر از هر زمان دیگری به مواد مغذی از جمله پروتئین‌ها، چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها، املاح معدنی، ویتامین‌ها و ریزمغذی‌ها نیاز دارند. کشمش سبز، منیعی سرشار از قندها، فیبرها، پروتئین‌ها، ویتامین‌های ب، کا، ث و دی، آهن، منیزیم، پتاسیم، کلسیم، روی، فسفر، بور و اسید اولئانولیک است. این اسید که در کشمش سبز فراوان یافت می‌شود، مانع خونریزی و پوسیدگی دندان شده و از حالت تهوع ناشی از آن در دوران بارداری جلوگیری می‌کند. از دیگر خواص کشمش سبز تیزابی می‌توان به افزایش میزان انرژی بدن، تقویت سیستم ایمنی، افزایش سلول‌های خونی برای درمان کم‌خونی، کاهش کلسترول، پیشگیری از سرطان، تقویت استخوان‌ها و شکل‌گیری بافت استخوانی، تقویت بینایی جنین، درمان بی‌خوابی، کاهش فشار خون، کمک به هضم غذا، کمک به سلامت قلب و کلیه‌ها، درمان اختلالات جنسی، جلوگیری از پوکی استخوان در دوران پس از یائسگی، درمان افسردگی و ناراحتی‌های عصبی، کاهش احساس خستگی، پاک‌سازی پوست، جلوگیری از رفلاکس معده و درمان یبوست اشاره کرد. کشمش سبز به چندین روش تولید می‌شود که یکی از آن‌ها، استفاده از محلول تیزاب کشمش است. تیزاب کشمش کمک می‌کند انگور در کمترین زمان ممکن به کشمش سبز تبدیل شود و در عین حال، رنگ و شکل طبیعی خود را حفظ کند.

عرضه مستقیم کشمش سبز قلمی کاشمر

عرضه مستقیم کشمش سبز قلمی کاشمر کشمش سبز کاشمر، در تمام طول سال و در تمام آجیل‌فروشی‌ها و خشکبارفروشی‌ها به صورت فله‌ای و بسته‌بندی‌ شده در برندهای مختلف موجود است. اگر به دنبال کشمش سبز قلمی مرغوب و باکیفیتی هستید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا از قیمت برندهای مختلف آگاه شوید و بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما