شرکت صادرات کشمش پلویی طلایی ملکان

مشتریان گرامی این مجموعه شرکت صادرات کشمش پلویی طلایی و نخود پاک شده در منطقه ملکان آذربایجان در اختیار دارد که انواع محصولات با کیفیت را مستقیم در کارخانه فرآوری و بسته بندی کرده و در بازارهای جهانی عرضه می کند.

شرکت صادرات کشمش پلویی طلایی ملکان

صادرات کشمش پلویی طلایی

صادرات کشمش پلویی طلایی

وقتی از تجارت و صادرات صحبت می کنیم باید دنبال محصولی باشیم که دردسر و مشکلات آن کم باشد خوب در این بین کشمش جزء محصولاتی است که در قیاس با خشکبار دیگر مانند بادام و پسته چالش کمتری دارد و مشتریان زیادی نیز در کشورهای مختلف دارد.

کشمش در کشور ایران بسیار متنوع و دارای کیفیت های مختلف می باشد که علاوه بر بازار داخل به کشورهای مختلف نیز صادرات می شود در این بین کشمش پلویی طلایی محصولی لوکس و پرطرفدار برای فروش در بازارهای جهانی بوده که مهم ترین مرکز تولیدی آن ملکان ، بناب و مراغه استان آذربایجان شرقی می باشد که همه ساله حدود 800 کانتینر از این محصول صادرات می شود.

از ویژگی های کشمش پلویی طلایی صادراتی ملکان می توان به بار یک دست و مرغوب و بدون هسته ، شفاف ، خوش رنگ و رطوبت 13 درصد آن اشاره کرد که محصول نهایی بسیار مشتری پسند و صادراتی می گردد.  

البته قابل ذکر است که بسیاری از مشتریان از مدیر فروش مجموعه درخواست کشمش طلایی قلمی را دارند که در پاسخ این دوستان بایستی گفت که این محصول طلایی رنگ در منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان تولید می شود و برخلاف نوع پلویی طلایی که بیضی و گرد است این مدل باریک و دراز بوده و بیشتر به کشورهای عربی و همسایگان شرقی صادرات می گردد. نخود برشته طبق لیست قیمت تعیین شده در بازار به فروش می رسد.

نرخ بهترین کشمش پلویی طلایی برای صادرات در اوایل بهمن ماه 99 کیلویی 32000 تومان درب کارخانه این مجموعه قیمت می خورد که در کارتون شیک و 5 لایه لیبل دار و شیرینگ شده 10 کیلویی خالص بسته بندی می شود.

شرکت صادرات کشمش پلویی

 

شرکت صادرات کشمش پلویی طلایی ملکان

شرکت صادرات کشمش پلویی طلایی این مجموعه برای مشتریان صادراتی این امکان را فراهم کرده که بتوانند حال چه برای خرید چه برای بازدید در محل کارخانه حضور یابند و در صورت تایید و رضایت قرارداد در محل کارخانه بسته شده و مجموعه متعهد می شود طبق مفاد قرارداد محصول را آماده و تحویل مشتری بدهند.

در صادرات کشمش نوع بسته بندی کارتون ها دراین شرکت طبق نظر مشتری می باشد و هیچ گونه اطلاعاتی از کارخانه مانند شماره تلفن و آدرس روی کارتون درج نشده و حتی طرح روی آن را می توان به هر زبانی که مشتری گفت تغییر داد.

شرکت صادرات کشمش این مجموعه در ملکان آذربایجان ظرفیت روزانه 22 تن تولید را دارد که به صورت دو شیفت و با 80 نفر کارگر خیلی منظم و حرفه ای در حال فعالیت می باشد مشتریان صادراتی برای اطلاع از قیمت روز محصولات شرکت و هماهنگی برای بازدید از کارخانه کشمش لطفاً با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما