شرکت صادرات کشمش طلایی بناب

این مجموعه شرکت صادرات کشمش طلایی بناب با نتیجه کیفی سوپر در اختیار دارد که مستقیم و بدون واسطه کشمش را از تولید به مصرف با قیمت مناسب به دست مشتری می رساند برای اخذ سفارش می توانید با بخش فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شرکت صادرات کشمش طلایی بناب

بناب تولید کننده کشمش انگوری طلایی

 کشمش طلایی بناب

آوازه و شهرت مناطق بناب و ملکان آذربایجان شرقی را کسانی که در حوزه صادرات کشمش طلایی هستند به خوبی می شناسند که به عنوان تولید کننده برتر کشمش انگوری زرد با ظرفیت بسیار بالا نه تنها در ایران بلکه در دنیا می باشد واعتبار قابل توجه ای را در این زمینه کسب نموده است.

کشمش طلایی بناب طبق ضوابط معتبر در کارخانجات فرآوری و بسته بندی آماده برای صادرات می گردد که به کمک دستگاه سورتینگ لیزری پارامترهای رنگ ، اندازه ، خرابی و لکه در بافت کشمش تشخیص داده شده و از معیار کیفی درجه بندی می شود که حاصل آن کشمش زرد خوش رنگ و شفاف و بدون هسته خواهد بود.

کشمش طلایی تولید شده در بناب از نوع پلویی بیدانه می باشد که به عناوین دیگری مانند کشمش گلدن ، کالیفرنیایی و انگوری نیز معروف می باشد این محصول دارای شاخصه هایی نظیر خوش رنگی ، خوش طعمی ، شفافیت و لاشه گوشتی درشت داشته که قسمت اعظم این محصول به کشورهای مختلف من جمله کشورهای عربی و افریقایی صادرات می شود.

همواره محصول کشمش ایرانی با قابلیت صادراتی که دارد یک کالای غیر نفتی با ارزش بالا دارای اعتبار ویژه محسوب شده و خوشبختانه دنبال کنندگان عرصه تولید کشمش تعدد بالاتری در ایران دارند. شرکت صادرات کشمش مجموعه ما حامی و پشتیبان تاجران و کارخانجات نیازمند به هر نوع از خانواده کشمش ها بوده و تامین کننده انواع کشمش طلایی و در کنار آن کشمش تیزابی و آفتابی ، برای هر مقصدی و با کیفیت متنوع و طبق سلایق مشتری می باشد.

 صادرات کشمش طلایی

شرکت صادرات کشمش طلایی بناب

عرضه کشمش طلایی بناب حد و مزر نمی شناسد زیرا که نسبت به کیفیت منحصر به فرد آن اطمینان حاصل کرده و گزینه اول  تجارت بر مبنای صادرات اولویت کاری بسیاری از تاجران روی این محصول می شود این شرکت مفتخر است که برای مشتریان از تولیدات کشمش شهر بناب با هر مقصدی ارسال نموده تا حسن اعتماد ایشان و همکاری پیرامون تجارت کشمش باقی و ادامه دار بماند.

 

**** گفتنی است که شرکت صادرات کشمش طلایی بناب این مجموعه از زمان پذیرش اولیه درخواست مشتری تا فرجام یافتن سفارش در کنار ایشان بوده و به عنوان همکار و شریک هر گونه راهنمایی و مشاوره که لازم باشد در اختیار ایشان قرار خواهد داد.

در شرکت کشمش این مجموعه ظرفیت تولید روزانه 20 تن کشمش طلایی درجه یک تا نوع تولیدات کیفیت پایین و قابلیت فراوری انواع کشمش با تفاوت در پارامتر سایزبندی و رنگ بندی در دستگاه سورتینگ لیزری بدون توقف و با هیچ ایرادی امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما