شرکت صادرات کشمش تیزابی عمده

این مجموعه شرکت صادرات کشمش تیزابی عمده در طیف های رنگی کهربایی و خرمایی به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه می باشد مشتریان چه در داخل و چه در خارج از کشور می توانند برای سفارش با بخش فروش کارخانه در این سایت ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شرکت صادرات کشمش تیزابی عمده

 کشمش تیزابی مرغوب

 کشمش تیزابی عمده

افرادی که در زمینه خشکبار و به ویژه کشمش فعالیت دارند به خوبی می دانند که یکی از کشمش های با حجم تولید فراوان و در دسترس کشمش تیزابی یا سلطانا می باشد که مشتریان خاص خود را در بازار داخل و صادرات دارد.

این کشمش در اکثر مناطق مهم تولید کننده کشمش وجود دارد و بالطبع کیفیت آن بسته به منطقه آن دارد و در این میان کشمش تاکستان در میان مراکز دیگر مرغوب تر و باکیفیت تر بوده که قطعاً این را مدیون مهارت و تخصص باغداران و دقت بالای کارخانجات فراوری آن منطقه در دستگاه های سورتینگ و غوره گیر می باشد.

کشمش تیزابی در دو نوع تیزابی طلایی که دود گوگرد خورده و رنگش روشن تر است و همچنین نوع خرمایی رنگ که بدون گوگرد است و رنگش قهوه ای تیره است و بیشتر برای اورپا این نمونه صادرات می شود که درصد دود گوگرد و باقیمانده درصد سموم آن صفر است استفاده می گردد.

این کشمش بی دانه که بهترین کیفیت آن در تاکستان تولید می شود در مراکز دیگری نظیر ملایرهمدان ، ملکان و بناب آذربایجان شرقی ، ابهر و زنجان ، قوچان خراسان نیز تولید می شود که از نظر کیفیتی نسبت به کشمش تیزابی تاکستان در درجه ضعیف تری قرار دارد اگر شما دنبال کشمش با قیمت مناسب تر هستید می توانید از این مراکز نیاز خود را تامین کنید.

صادرات کشمش تیزابی

صادرات کشمش تیزابی عمده

این مجموعه دارای شرکت و کارخانه فرآوری انواع کشمش و مویز می باشد که علاوه بر عرضه محصولات خود در بازار داخل در صادرات کشمش تیزابی ، کشمش سبز و زرد قلمی ، کشمش پلویی طلایی به صورت عمده نیز فعالیت داشته و مشتریان می توانند نیاز خود را از این مجموعه تامین کنند.

 

این مجموعه برای مشتریان صادراتی که خارج از کشور هستند و امکان حضور آنها در کارخانه وجود ندارد این نوید را می دهد که کلیه کارهای آماده سازی بار در کارتون های 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینگ همچنین حمل و نقل تا مرز و کارهای گمرکی ، بهداشت ، استاندارد را به صورت کامل انجام می دهد تا بار مستقیم به دست مشتری برسد.

متاسفانه قیمت کشمش تیزابی عمده در فاصله دو ماه گذشته از فصل جدید به صورت غیرقابل قبولی افزایش داشته و تا امروز که در اواخر آبان ماه 1400 قرار داریم حدود 60 درصد قیمت نسبت به سال گذشته همین موقع افزایش یافته است که این مسئله به نفع هیچ کس نیست و قطعاً فروش آن در بازار داخل و همچنین صادرات آن را با مشکل روبرو خواهد کرد چرا که هر روز شاهد قیمت جدید هستیم و هیچ گونه نظارتی متاسفانه نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما