شرکت تولید و توزیع کشمش سبز و زرد

مشتریان گرامی در این مجموعه می توانند بدون واسطه و مستقیم با شرکت تولید و توزیع کشمش سبز و زرد قلمی تولید کاشمر و خلیل آباد وارد مذاکره شوند و سفارش خود را در کارتون های 5 و 10 کیلویی برای بازار داخل و صادرات ثبت نمایند.

شرکت تولید و توزیع کشمش سبز و زرد

تولید کشمش سبز

 تولید کشمش سبز

 

یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین کشمش های تولید شده در ایران کشمش سبز و زرد می باشد که تولید آن در انحصار منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی می باشد از این محصول به عنوان آجیل در تنقلات و همچنین نخودچی و به جای قند در چایی برای افرادی که دیابت دارد استفاده می گردد.

کشمش سبز به نام های کشمش آجیلی ، پیکامی و قلمی در بازار شناخته می شود که از رقم انگور پیکامی و عسکری تولید می شود که فرایند تولید آن بدین شرح می باشد که :

 

  1. انگور پس از رسیدن در فصل تابستان در اواخر مرداد چیده می شود.
  2. سپس در مایع تیزاب که ترکیب آب ، کربنات پتاسیم و روغن کشمش است به مدت چند ثانیه آغشته می شود.
  3. در ادامه در سبدها ریخته شده و به خانه کشمشی که محل خشک شدن انگورها است انتقال داده می شود.
  4. در خانه کشمشی سیم های مفتولی به صورت افقی بسته شده که انگورها را روی آن آویزان می کنند.
  5. بعد از گذشت چند روز انگورها خشک و تبدیل به کشمش سبز می شوند.
نکته اینکه اگر به کشمش در داخل خانه کشمشی دود گوگرد ندهند کشمش تولید شده سبز رنگ خواهد شد ولی اگر تمام منافذ خانه رو ببندند و عملیات گوگرد زنی را انجام دهند رنگ کشمش طلایی و زرد می شود که به آن کشمش زرد قلمی یا دودی می گویند البته این فرایند نیاز به تخصص و مهارت دارد که فقط باغداران کاشمری  قادر به انجام آن می باشند.

توزیع کشمش سبز و زرد

شرکت تولید و توزیع کشمش سبز و زرد

این مرکز شرکت تولید و توزیع کشمش سبز و زرد قلمی در منطقه خلیل آباد استان خراسان رضوی دارد که این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن و دستگاه سورتینگ لیرزی فرآوری و در کارتون های 5 و 10 کیلویی برای بازار داخل و صادرات عرضه می کند.

 

*** در داخل یک کارتون ممکن است تعدادی کشمش هسته دار نیز وجود داشته باشد که این مربوط به انگور عسکری می باشد که حجم بسیار کمی در داخل کارتون مربوط به آن می باشد چون معمولاً کشمش های انگور پیکامی و عسکری در داخل یک باغ هستند و در مرحله فرآوری نیز با هم مخلوط شده و امکان جداسازی وجود ندارد لذا اگر داخل کارتون چند تا کشمش هسته دار دیدید مربوط به این قضیه می باشد.

این مجموعه در راستای تامین نیاز مشتریان صادراتی انواع کشمش پلویی طلایی یا گلدن ، تیزابی و انواع مویز را نیز مستقیم از شرکت خود در کارخانه توزیع می کند تاجران می توانند با هماهنگی با مدیر فروش به صورت حضوری به کارخانه تشریف بیاورند و انواع محصولات و خط تولید را مشاهده و در صورت تایید و رضایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما