شرکت بازرگانی کشمش قلمی ممتاز

شرکت های تولید کننده کشمش قلمی ممتاز و نخود قرمز در سراسر کشور بعد از تولید، محصول را از طریق شرکت بازرگانی کشمش به سراسر کشور ارسال می کنند. این مراکز به عنوان پلی بین تولید کننده و مصرف کننده می باشند که می توان با جست و جو در سایت های اینترنتی و هماهنگی با تولید کننده های سراسر کشور لیست این مراکز را به دست آورد.

شرکت بازرگانی کشمش قلمی ممتاز

کشمش قلمی کاشمر

 کشمش قلمی ممتاز

ایران یکی از کشورهایی است که در کشت انگور بسیار توانا بوده و توانسته است با کشت انگور و تولید کشمش های قلمی سبز یکی از صادر کننده کشمش به خارج از کشور باشد. کشور ایران توانسته است که این محصول را به کشور هایی همچون عراق، کویت، دبی، آذربایجان، ارمنستان و کشور های اروپایی و آسیایی و غیره صادر کند. بادام درختی تواضع دارای طعم عالی برخوردار می باشد.

کشمش قلمی ممتاز که در رنگ های سبز و زرد رنگ است از کیفیت بالا و منحصر به فردی برخوردار می باشد و منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی از بزرگترین تولید کننده این کشمش ها در ایران می باشد.

کشمش قلمی در کنار نخودچی ها به شدت برای سوغاتی مورد استفاده قرار می گیرد، خوردن این کشمش برای سنگ کلیه بسیار مفید و نتیجه بخش بوده با توجه به خواص کشمش خوردن منظم آن می‌تواند به سلامتی بدن کمک کرده و از بروز برخی از اختلالات جلوگیری کند. با این حال‌، اعتدال در خوردن کشمش بسیار ضروری است، زیرا قند و کالری آن بالاست و این نکته برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند اهمیت دارد.

فرآیند تولید انواع کشمش قلمی به این صورت است که انگورها را پس از چیدن به صورت سایه خشک دراتاق های مخصوصی که به اصطلاح محلی خانه کشمشی گفته می شود انتقال داده می شود و در این اتاق ها که دارای دیوارهای سوراخ دار می باشد انگور را بعد از آغشته کردن با مایع تیزاب با فاصله یک متر از زمین روی سیم های مفتولی پهن کرده تا به مرور خشک شوند.البته برای زرد شدن رنگ کشمش نیز به آن در داخل خانه کشمشی دود گوگرد داده می شود.

شرکت بازرگانی کشمش

شرکت بازرگانی کشمش قلمی ممتاز

بازار فروش کشمش قلمی خلیل آباد بسیار رونق دارد و در تمام ایران چه در داخل و چه در خارج از کشور انجام می گیرد، قیمت انواع کشمش قلمی ممتاز پس از تکمیل تمامی فرآیند های تولید در کارخانه های مخصوص توسط افراد و صاحب نظران فعال در این حوزه که تجربه لازم و کافی را دارند مشخص و تعیین شده و سپس طی بیانیه هایی به تمامی شرکت های بازرگانی فعال در این زمینه ابلاغ می گردد.

 

به طور کلی خرید عمده کشمش به دو صورت حضوری و غیر حضوری ، اینترنتی صورت می گیرد. که در خرید غیر حضوری برای مشتری بسیار مقرون به صرفه تر می باشد چرا که جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه رفت و آمد و همچنین با حذف دلال و واسطه های فروش کمک شایانی می ‌کند. در این روش مشتری می تواند با مشاهده وب سایت های این مجموعه و مقایسه محصول از لحاظ کیفیت و قیمت خرید خود را به آسانی نهایی کند و پس از پرداخت وجه مورد نظر، محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار خود داشته باشد.

این مجموعه شرکت بازرگانی کشمش قلمی سبز و زرد در منطقه کاشمر دارد که می تواند نیاز مشتریان را چه به صورت حضوری و یا غیرحضوری تامین نماید و در کنار این محصول انواع کشمش پلویی طلایی ، تیزابی و آفتابی و همچنین مویز ایرانی و خارجی را عرضه می کند برای دریافت مشاوره رایگان ، استعلام قیمت و موجودی انبار با مدیر فروش شرکت ارتباط بگیرید تا اطلاعات لازم را خدمت شما ارائه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما