سفارش کشمش تیزابی طلایی برای صادرات

این مجموعه در عرصه صادرات انواع کشمش و مویز به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کند برای سفارش کشمش تیزابی طلایی می توانید با همکاران ما در بخش فروش کارخانه ارتباط گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

سفارش کشمش تیزابی طلایی برای صادرات

کشمش تیزابی طلایی

کشمش تیزابی طلایی

کشمش ماده غذایی سالم ، مقوی و شیرین از گروه خشکبار می باشد که بیشتر مردم به عنوان میان وعده همراه با چایی و تنقلات مورد استفاده قرار می دهند که فروش بالایی در بازار داخل و صادرات به خود اختصاص داده است.

کشمش تیزابی طلایی منطقه تاکستان قزوین به خاطر قند و شیرینی بالا و تخصص تولیدکنندگان آن در شیوه گوگرد زنی کیفیت بسیار مرغوبی دارد و از محصولات سایر مناطق خوش رنگ تر ، خوش طعم تر و گوشتی تر می باشد و بالطبع قیمت آن نیز گران تر می باشد.

فراوانی زیاد کشمش تیزابی از یک طرف و ماندگاری و تاریخ انقضا بلند مدت باعث شده این محصول برای صادرات مناسب شود و باغداران نیز مشکلات و دردسرهای تولید آن را تحمل کرده تا بتوانند محصول با کیفیت برای بازار داخل و صادرات عرضه کنند.

انواع کشمش تیزابی تولید شده در این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:

  1. کشمش تیزابی طلایی رنگ یا کهربایی که در تولید آن مایع تیزاب و دود گوگرد به آن زده شده است.
  2. کشمش تیزابی خرمایی رنگ فاقد دود گوگرد

از شاخصه های مهم کشمش تیزابی صادراتی می توان به بدون رایحه و طعم نامطبوع ، خوش رنگ ، عاری از آفت ها ، حشرات ، شن و گرد ، خاک و همچنین کمتر بودن تعداد کشمش های دم دار ، نارس و غوره ، شکرک زده و لاشه گوشتی آن اشاره کرد که این عوامل به فرآوری آن در کارخانه و انواع دستگاه های سورتینگ آن بستگی دارد.

سفارش کشمش تیزابی

سفارش کشمش تیزابی طلایی برای صادرات

این مجموعه به مشتریان صادراتی که قصد سفارش کشمش تیزابی طلایی برای صادرات دارند این امکان را می دهد که بتوانند در محل کارخانه حضور یابند و ضمن بازدید از خط تولید به صورت مستقیم مذاکره و گفتگو انجام شود و در صورت کسب رضایت نسبت به خرید اقدام کنند اگر هم قصد سفارش غیر حضوری داشته باشند بایستی با جناب آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط گیرند تا کلیه کارهای ثبت سفارش و ارسال را انجام دهد.

 

**** این مرکز برای تامین نیاز اکثر مشتریان در حوزه کشمش و مویز چندین واحد تولیدی در مناطق تاکستان ، ملکان ، کاشمر و شیراز تحت پوشش دارد که بهترین کشمش صادراتی را با قیمت رقابتی عرضه و به هر کشوری که درخواست داشته باشند ارسال می کند

قیمت امروز کشمش تیزابی صادراتی تاکستان تحویل درب کارخانه این مجموعه در اواسط اسفند 1399 کیلویی 27000 تومان و همچنین کشمش تیزابی قهوه ای خرمایی رنگ کیلویی 24000 تومان به فروش می رسد در صورتی که قیمت کشمش تیزابی رنگ روشن ملکان 25000 تومان فی می خورد که این تفاوت نرخ در کیفیت محصولات دو منطقه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما