سفارش کشمش انگوری صادراتی درب کارخانه

سفارش کشمش انگوری صادراتی که از مهم ترین محصولات تولیدی در ملکان ، بناب و ملایر می باشد مستقیم درب کارخانه کشمش این مجموعه با بهترین کیفیت انجام می شود بازرگانانی که قصد تجارت این محصول را دارند با بخش فروش این وب سایت تماس بگیرند.

سفارش کشمش انگوری صادراتی درب کارخانه

کشمش انگوری در ایران

 کشمش انگوری صادراتی

لوکس ترین و محبوب ترین محصول صادراتی کشور ما کشمش انگوری می باشد که در مناطقی از استان آذربایجان شرقی و استان همدان در حجم انبوه تولید می شود که از خریداران عمده آن می توان به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نام برد.

در مورد فرآوری کشمش انگوری می توان گفت که در منطقه ملکان و بناب بعد از تیزاب زنی انگور را در بارگاه به صورت عمود به زمین آویزان کرده و بعد دود گوگرد می دهند اما در منطقه ملایر همدان از بارگاه استفاده نمی کنند و معمولاً درون کیسه و سبد به انگور دود گوگرد داده و سپس روی زمین پهن می کنند تا خشک شود.

 

**** تفاوت در فرآوری ، کیفیت متنوع باعث شده که کشمش انگوری ملکان و بناب یک سر و گردن بالاتر از محصول ملایر باشد و قیمت آن نیز گران تر می باشد لذا بیشتر تجاری که برای صادرات با این مجموعه تماس می گیرند سفارش کشمش انگوری صادراتی ملکان را می دهند.

کشمش انگوری با نام های دیگری نظیر کشمش گلدن یا طلایی، کشمش زرد پلویی، کشمش کالیفرنی محصولی بدون هسته می باشد که تاریخ انقضای آن تا دو سال می رسد و این شاخصه ها باعث شده تا این محصول شرایط مورد نیاز برای صادرات را کسب کند. البته باید ذکر شود که بعضی کشورهای اورپایی چون روی آنالیز درصد باقیمانده سموم و گوگرد حساسیت دارند لذا مجوز صادرات این محصول به آن کشورها داده نمی شود.

سفارش کشمش انگوری

سفارش کشمش انگوری صادراتی درب کارخانه

سفارش کشمش انگوری صادراتی مستقیم از درب کارخانه از طریق این مجموعه امکان پذیر شده است شما می توانید ضمن هماهنگی با مدیر فروش کارخانه به صورت حضوری از خط تولید و فرآوری کشمش بازدید نموده و سپس در مورد شرایط معامله مذاکره کرده و قرارداد را امضا کنید. در ضمن نوع بسته‌بندی این محصولات برای صادرات در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص و پنج لایه بوده که در انتها محصول شیرینگ و پلمپ می شود.

 

قیمت امروز کشمش انگوری صادراتی به تاریخ 99/09/10 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش انگوری ملکان           کیلویی               35000 تومان
  2. کشمش انگوری ملایر            کیلویی                32000 تومان

در مورد سفارش غیرحضوری هم می توان گفت که کافی است شما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید تا تصاویر و فیلم های مربوط را از طریق واتساپ و یا نمونه محصول را از طریق پست یا تیپاکس برایتان ارسال نماید حال در صورت کسب رضایت و پسند کردن محصول واریزی به عنوان بیعانه پرداخت می کنید تا سفارش شما ثبت و کارهایش انجام شود و در نهایت محصول سفارش شما آماده و تحویل شرکت های باربری داده می شود حال رسید یا حواله بار به عنوان یک سند برای شما فرستاده و شما مابقی هزینه محصول را پرداخت می کنید بار سفارش شده 2 الی 3 روز به دست شما می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما