سفارش کشمش آفتابی پلویی تاکستان

سفارش کشمش آفتابی تاکستان قزوین که از مرغوب ترین انواع کشمش های آفتاب خشک در ایران به حساب می آید در کارخانه تولید و بسته بندی کشمش این مجموعه امکان پذیر می باشد و خریداران می توانند انواع کشمش پلویی را به صورت جزئی ، عمده و بسته بندی شده در کارتون سفارش دهند.

سفارش کشمش آفتابی پلویی تاکستان

کشمش آفتابی تاکستان قزوین

کشمش آفتابی تاکستان

 

کشمش آفتابی پلویی محصولی ارگانیک و سالم که در حجم بالا در ایران تولید می شود و بهترین نوع این محصول در منطقه تاکستان قزوین تولید و فرآوری می شود که مشتریان زیادی در بازارهای داخل و صادراتی دارد.

کشمش آفتابی تاکستان در دو نوع ریز و درشت موجود بوده که نوع ریز آن را پلویی می گویند و به عنوان ریزترین کشمش ایران شناخته می شود این محصول بیشتر در کنار برنج در پخت غذا و کارخانجات صنایع غذایی اعم از کیک ، کلوچه و شیرینی و شکلات استفاده می گردد.

 

**** باغداران منطقه تاکستان با مهارت و دقت ویژه ای این محصول را تولید می کنند و برای فرآوری به کارخانجات این منطقه که بالغ بر 20 واحد می باشد تحویل می دهند این واحدها نیز حساسیت و وسواس زیادی در فرآوری و بسته بندی ان انجام می دهند و این باعث جذب مشتریان زیادی در بازار داخل و صادرات می شود.

 

معمولاً مشتریانی که با این مجموعه تماس می گیرند و به دنبال کشمش ارزان قیمت می باشند به ایشان گفته می شود که کشمش ملایر را که ممکن است حاوی غوره رنگ های مخلوط باشد خریداری نمایند اما اگر دنبال محصول با کیفیت هستید قطعاً کشمش تاکستان را سفارش دهید.

در مورد بسته بندی کشمش آفتابی تاکستان باید این نکته را بگوییم که نوع بسته بندی بازار داخل و صادراتی آن با هم فرق دارد معمولاً برای بازار داخل از کارتون های 3لایه و وزن 9 کیلویی که نیم کیلو وزن کارتون و 8.5 کیلو وزن خالص کشمش می باشد استفاده می شود حال آنکه برای صادرات از کارتون های 5 لایه و وزن 5 و 10 کیلویی خالص که دارای لیبل ، تاریخ تولید ، انقضا و شرینگ شده استفاده می گردد.

سفارش کشمش آفتابی پلویی

سفارش کشمش آفتابی پلویی با بهترین قیمت

مشتریان گرامی توجه داشته باشید شما در این مجموعه مستقیم با بخش فروش کارخانه متصل می شوید و می توانید به صورت حضوری درب کارخانه و غیر حضوری و اینترنتی در هر جای ایران که باشید سفارش خود را به مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر بدهید.

 

**** قیمت کشمش آفتابی پلویی با بهترین کیفیت در تاریخ 99/9/3 برای عرضه در بازار داخل کارتون 9 کیلویی 230000تومان و برای صادرات کیلویی 25000 تومان می باشد.

شما می توانید از این مجموعه علاوه بر سفارش کشمش آفتابی پلویی محصولات دیگری مانند کشمش انگوری صادراتی ، کشمش تیزابی طلایی و خرمایی برای فروش داخلی و صادرات ، انواع مویز سیاه ، قرمز سوخته ، ریش بابا ، بش ، کشمش آبگیری و شیره کشمش و همچنین کشمش سبز و زرد قلمی تولید کاشمر را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن خرید کنید برای مشاوره و استعلام قیمت با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما