سفارش عمده کشمش گلدن زرد

مشتریان گرامی سفارش عمده کشمش گلدن زرد با بهترین گرید ممکن ویژه صادرات مستقیم از کارخانه این مجموعه امکان پذیر می باشد لطفاً برای خرید با همکاران ما در بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سفارش عمده کشمش گلدن زرد

کشمش گلدن زرد

 کشمش گلدن زرد

یکی از بهترین انواع کشمش صادراتی ایران که خریداران زیادی در بازارهای جهانی دارد کشمش گلدن زرد یا طلایی می باشد که مهم ترین قطب تولید آن ملکان و بناب آذربایجان شرقی و ملایر همدان بوده که سالیانه چندین هزار کانتینر از این محصولات از کارخانجات کشمش این مراکز به اقصی نقاط دنیا ارسال می گردد.

کشمش گلدن زرد که به های نام کشمش پلویی طلایی ، انگوری و کالیفرنیایی شناخته می شود دارای ظاهری گرد و بیضی و در دو سایز ریز و درشت موجود بوده که قسمت اعظم آن به خارج از کشور و بویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صادرات می شود.

در تولید کشمش گلدن باغداران ملکانی معمولاً از بارانداز یا بارگاه برای خشک کردن انگور استفاده می کنند بدین ترتیب که انگورها را پس از آغشته کردن به مایع تیزاب در بارگاه به صورت عمود بر زمین آویزان کرده و سپس به آن طبق قائده دود گوگرد داده می شود تا ضمن خشک شدن رنگ آن طلایی شود.

البته بعضی کشورها علی الخصوص کشورهای عربی خیلی مشتاق هستند که کشمش یک دست طلایی باشد که برای منظور کشمش فله را پس از تمیز و شستشو دادن در کارخانه در گرمخانه خشک کرده و سپس دوباره دود گوگرد می دهند تا کامل زرد رنگ و طلایی گردد اما این مسئله برای کشورهای اورپایی قابل قبول نیست و مجوز ورود چنین محصولی را به کشورشان نمی دهند لذا صادرکنندگان حتماً این موضوع را مورد توجه قرار دهند که دچار خسارت و زیان نگردند.

سفارش عمده کشمش گلدن

سفارش عمده کشمش گلدن زرد

مصرف کشمش گلدن در داخل کشور چندان نیست و مردم علاقه ای به مصرف چنین محصولی ندارند لذا بخش زیادی از این محصول به بازارهای جهانی صادرات می شود زیرا که کیفیت این محصول ایران فوق العاده و بی نظیر می باشد و خیلی از تجار دنبال سرمایه گذاری برای خرید این نوع کشمش از ایران می باشند.

برای سفارش عمده کشمش گلدن زرد شما می توانید به صورت حضوری در کارخانه کشمش این مجموعه در ملکان آذربایجان تشریف فرما شوید و ضمن بازدید از خط تولید انواع محصولات را از نزدی مشاهده نموده و پس از تایید در صورت رضایت خواستید برای خرید نیز اقدام نمایید.

صادرکنندگان کشمش گلدن برای اطلاع از قیمت روز این محصول کافی است با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان نمونه تصاویر و فیلم محصولات و حتی خط تولید و نوع بسته بندی را از طریق واتساپ برای شما ارسال نماید تا ضمن بررسی تصمیم بگیرید که می خواهید سفارش خود را به صورت حضوری در کارخانه انجام دهید یا اینکه به مجموعه ما اعتماد کرده و به صورت غیرحضوری نسبت به خرید اقدام نموده تا در کمترین زمان ممکن بار آماده و سپس کارهای مربوط به اظهار، استاندارد و ترخیص را انجام  و آن را از هر مرزی که بخواهید صادر کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما