خرید کشمش فله آفتابی 100% ارگانیک کاشمر

خرید کشمش فله آفتابی کاشمر به قیمت روز و 100% طبیعی و تضمینی در این مجموعه ممکن شده است مشتریانی که تمایل به  خرید این محصول ارگانیک کاشمر را دارند  با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرند.

خرید کشمش فله آفتابی 100% ارگانیک کاشمر

منظور از کشمش فله چیست؟

کشمش فله آفتابی

در شرایط کنونی که در مهر ماه قرار داریم در خیلی از مناطق کشمش در حال تولید است و معمولاً کشمش تولیدی توسط باغدار به صورت فله ای یعنی همراه با دم ، شاخه و گرد ، خاک و گل عرضه می گردد  که برای فراوری و بسته بندی نیاز به انتقال به کارخانه و دستگاه سورتینگ دارد.

 

بعضی برداشت غلطی از تعریف کشمش فله دارند و فکر می کنند که به وازد کشمش و ضایعات آن کشمش فله می گویند حال آنکه تمام محصولات حوزه کشمش در مرحله اول پس از تولید به صورت فله ای و در قالب کیسه و گونی عرضه می گردند.

 

بیشتر محصولاتی که پس از فراوری ممکن است به صورت فله در بازار توزیع شوند شامل کشمش آفتابی ، کشمش درجه 3 ، ضایعات کشمش می باشند که به خاطر صرفه اقتصادی به این صورت به فروش می رسند.

 

بحث این مقاله در مورد کشمش فله آفتابی می باشد که اگر بخواهیم نوع 100% ارگانیک و با بازدهی تضمینی را به شما معرفی کنیم کشمش آفتابی کاشمر می باشد که از انگور عسکری و پیکامی به دست می آید. در مصارفی مانند شیره گیری ، تولید الکل و سرکه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید کشمش فله

دلایل مرغوبیت کشمش آفتابی کاشمر

 کشمش آفتابی کاشمر مشتریانی زیادی در سراسر ایران و حتی خارج از کشور دارد و این نشان از کیفیت اعلای این محصول می باشد. از دلایلی که باعث این مرغوبیت شده است می توان موارد زیر را نام برد :

 

  1. در تولید آن هیچ ماده افزودنی مانند تیزاب ، گوگرد و روغن به آن اضافه نمی شود.
  2. خوش بو ، خوش طعم و زیبا
  3. ظاهری درشت و پرگوشت
  4. تولید 100% ارگانیک و طبیعی
  5. بدون هسته و بیدانه
  6. درصد زیاد خلوص و بازدهی
  7. میزان قند بالا

 

اما در کنار این محصول نیز کشمش پلویی آفتابی هم وجود دارد که معمولاً محصولات درجه یک و دو آن برای مصرف خوراکی و صنایع غذایی بیشتر استفاده می شود و نوع ضایعاتی و وازد آن نیز به خاطر اینکه در خط تولید فراوری کارخانه قرار گرفته و مواد افزودنی مانند گوگرد و روغن خورده در نتیجه محصول آن بازدهی کمی و دارای بوی نامطبوع و ناخوشایندی دارد.

کشمش آفتابی کاشمر

خرید کشمش فله آفتابی 100% ارگانیک مستقیم از کارخانه

خرید کشمش فله آفتابی 100% تضمینی و ارگانیک که از بهترین محصولات منطقه کاشمر و خلیل آباد می باشد را می توانید مسقیم از کارخانه فراوری و بسته بندی کشمش این مجموعه فراهم کنید. که بسته بندی آن در قالب کیسه و گونی 30 کیلویی و کارتون های 5 و 10 کیلویی می باشد.

 

اگر تمایل به خرید انواع  محصولات این مجموعه را دارید کافی است فرم مشاوره و ثبت سفارش محصول را در این سایت کامل نموده و ارسال نمایید و یا اینکه با واحد فروش کارخانه آقای رضا نادری فر ارتباط  برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما