خرید کشمش سیاه اعلا به بهترین قیمت

خرید کشمش سیاه اعلا در سایز و کیفیت متنوع و با بهترین قیمت در این سایت فراهم شده است شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع محصولات موجودی و استعلام قیمت با بخش فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

خرید کشمش سیاه اعلا به بهترین قیمت

انواع کشمش سیاه مجموعه

کشمش سیاه اعلا

کشمش سیاه همان طور که از اسمش پیداست به رنگ مشکی و سیاه می باشد و به آسان ترین روش به صورت ارگانیک و طبیعی و در روی زمین در معرض تابش آفتاب تولید می شود  که مصرف و کاربرد آن بیشتر خوراکی و برای تقویت ذهن ، حافظه و در طبخ غذا و همچنین در کارخانجات مواد و صنایع غذایی مانند کلوچه ، کیک ، بیسکوبیت و شیرینی و در بستنی نیز به عنوان طعم دهنده بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خانواده مربوط به کشمش سیاه شامل محصولات زیر می باشد :

  1. کشمش مویز سیاه
  2. کشمش پلویی آفتابی

 

کشمش مویز معمولاً در رنگ های قرمز ، قهوه ای و سیاه و همچنین در انواع دانه دار و بیدانه  موجود می باشد مویز سیاه آن شامل مویز شانی ، مویز ازبک و افغان بوده  که  بسیار مقوی و خوش طعم ، بیدانه ، درشت و پرگوشت می باشد و تولید آن بیشتر به دو روش آفتاب خشک و سایه خشک بوده که این باعث می شود خواص و ارزش غذایی آن از بین نرود.

 

محصول دیگر این خانواده کشمش پلویی سیاه یا آفتابی بوده که بهترین نوع آن در مناطق تاکستان و شال استان قزوین تولید می شود و سایز ریز کشمش تاکستان به عنوان کوچک ترین نوع کشمش در ایران به شمار می رود. که به خاطر تولید ارگانیک آن به بسیاری از کشورهای اورپایی صادرات می شود.

 

خرید کشمش اعلا

خرید کشمش سیاه اعلا این مجموعه

در شرایط حاضر که در اول فصل خرید کشمش یعنی در مهر ماه هستیم و خرید و فروش کشمش پلویی سیاه شروع شده و قیمت امروز آن کارتون 9 کیلویی 200000تومان به فروش می رسد اما کشمش مویز سیاه در آبان ماه به بازار می آید ولی متاسفانه در این بازار آشفته که نوسان افزایشی دارد و نرخ محصولات تحت تاثیر تورم و قیمت ارز قرار گرفته و ثبات ندارد و هر روز قیمت آن بالا می رود که این شرایط بازار به نفع هیچ کس نیست.

 

بسته بندی کشمش سیاه اعلا بیشتر کارتونی بوده که معمولاً نوع پلویی آن در کارتون های 9 کیلویی و کشمش مویز نیز در کارتون های 10 کیلویی عرضه می گردد و ممکن است که به صورت فله ای در قالب گونی و کیسه نیز توزیع آن صورت گیرد.

 

خرید کشمش سیاه اعلا در کارخانه فراوری و بسته بندی این مجموعه واقع در تاکستان قزوین برای شما مشتریان عزیز با بهترین قیمت امکان پذیر شده است کافی است برای مشاوره و استعلام قیمت با مدیر فروش ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما