خرید مویز شاهانی زیر قیمت بازار

مشتریان گرامی خرید مویز شاهانی بدون هسته با کیفیت عالی و مستقیم از تولید به مصرف زیر قیمت بازار در این مرکز امکان پذیر می باشد برای خرید این مویز می توانید با بخش فروش محصولات در این سایت ارتباط برقرار کنید.

خرید مویز شاهانی زیر قیمت بازار

مویز شاهانی یا شانی

مویز شاهانی

مویز شاهانه یا شانی به رنگ سیاه بدون هسته یا دارای دانه های ریز نرم یکی از بهترین و پرخاصیت ترین مویزهایی تولید شده در ایران می باشد که در مناطقی از تاکستان قزوین ، کاشمر خراسان و کردستان تولید می شود.

مویز شاهانی از دانه های انگور سیاه به روش آفتاب خشک یا سایه خشک تولید می شود قند طبیعی این محصول بالا می باشد و از این محصول علاوه بر تقویت ذهن ، حافظه و قوای جسمی و جنسی برای افرادی که دچار کم خونی هستند پیشنهاد می گردد. در ادامه به برخی از خواص مهم مویز شاهانی که برای بدن مفید می باشد اشاره می کنیم :

 

  1. ویتامین C موجود در این مویز باعث بالا رفتن سیستم ایمنی بدن و تقویت سطح گلبول های سفید می شود.
  2. داشتن آنتی اکسیدان های موجود در این مویز جلوگیری کننده عامل بیماری سرطان می باشد.
  3. ماده رزوراتول در مویز شاهانه مانع از لخته شدن خون در رگ ها می شود.
تولید این مویز در ایران بسیار کم می باشد و معمولاً موجودی آن تا قبل از زمستان به اتمام می رسد لذا عزیزانی که قصد خرید مویز تازه دارند قبل از تمام شدن موجودی حتماً اقدام کنند وبرای این کار می توانند با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرند تا ایشان کارهای سفارش را انجام دهند.

در ایران نوع دیگری از مویز سیاه نیز وجود دارد که در استان فارس تولید می شود این محصول دارای هسته ریز بوده و به نام مویز سیاه سمرقندی معروف می باشد این مجموعه این محصول را علاوه بر پخش در بازار داخل به کشور مالزی نیز صادر کرده است.

خرید مویز شاهانی

خرید مویز شاهانی زیر قیمت بازار

هنگام خرید مویز و بخصوص نوع شاهانی حتماً دقت کنید که محصول تازه و امسالی و طعم و مزه اش نیز مطبوع باشد پس برای سفارش سعی کنید به مراکز پخش و خشکباری های معتبر مراجعه بفرمایید تا محصول مطمئن و با کیفیت خرید کنید و از خوردن آن لذت کافی را ببرید.

 

مجموعه لعل تاک مرکزی مطمئن و معتبر برای عرضه مویز شاهانی می باشد که این مویز را با کیفیت اعلا و زیر قیمت بازار در سراسر ایران پخش می کند و محصولات خود را علاوه بر توزیع در بازار داخل به کشورهای مختلف من جمله مالزی ، انگلیس ، هند ، اتیوپی و عراق ارسال نموده است.

برای خرید مویز شاهانی از این مرکز می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری ، اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید کافی است با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر از طریق تماس تلفنی و پیام رسان واتساپ ارتباط گرفته تا ایشان اطلاعات لازم در این زمینه را خدمت شما ارائه کند و سفارش شما را کامل انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما