خرید مویز شانی با قیمت استثنایی

مشتریان گرامی خرید مویز شانی با قیمت استثنایی در بازار از تولید به مصرف در این مرکز امکان امکان پذیر می باشد لطفاً  برای اطلاع از قیمت محصولات و همچنین میزان موجودی انبار با بخش فروش کارخانه در این سایت ارتباط بگیرید.

خرید مویز شانی با قیمت استثنایی

مویز شانی یا شاهانی

خرید مویز شانی

از حبه های درشت انگور سیاه محصولی به نام مویز شانی به دست می آید که بدون هسته بوده و به درمان کم خونی ، پوکی استخوان ، ناراحتی معده کمک زیادی می کند و مصرف آن برای کودکان و نوجوانان برای تقویت سیستم ایمنی و حافظه سفارش شده است.

مویز شانی دارای رنگ سیاه و به شکل بیضی بوده که مناطق تولید کننده آن بیشتر تاکستان قزوین ، کاشمر خراسان و سردشت کردستان می باشد ، حجم تولید این محصول مانند کشمش نیست و موجودی آن معمولاً در پاییز به پایان می رسد.

تولید و تهیه مویز از دو نوع انگور شاهانی قرمز و انگور سیاه، به دو روش مکانیزه و سنتی انجام می گیرد در ایران بیشتر از روش های سنتی برای خشک کردن انگور استفاده می گردد بدین ترتیب که ابتدا انگور چیده شده را بعد از شست و شو به بندها یا سیم هایی فلزی بسته و از ارتفاع مشخصی آویزان می کنند. این کار سبب می شود هوای آزاد کاملا به همه ی قسمت های انگور برسد و در نتیجه حبه ها در معرض نور ضعیف آفتاب یا در سایه پس از مدتی خشک می شوند.

مویزهای وارداتی مانند مویز ازبک و افغان که به صورت قاچاق از کشورهای ازبکستان و افغانستان وارد کشور می شود بزرگ ترین رقیب مویز شانی می باشد که متاسفانه بازار خشکبار را به عنوان مویز سیاه بدون هسته قبضه کرده بسیاری از مصرف کنندگان شناخت و آشنایی زیادی با مویزهای سیاه تولید شده در کشور را ندارند لذا این مجموعه به مراکز پخش و خشکباری ها این پیشنهاد را می دهد تا از تولید مویز شانی حمایت شود تا سبب افزایش حجم تولید و فروش آن گردد.

خرید مویز شانی

خرید مویز شانی از تولید به مصرف

این مجموعه در سبد محصولات خود علاوه بر کشمش های ایرانی انواع مویز و بخصوص نوع شانی یا شاهانه بدون هسته را به صورت مستقیم از تولید به مصرف عرضه می کند این محصولات در بسته بندی های کارتونی 10 کیلویی ناخالص در بازار فروش توزیع می گردد.

 

**** مشتریان گرامی اگر قصد خرید مویز شانی با قیمت استثنایی ارزانتر از بازار دارید می توانید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان تصاویر و فیلم نمونه محصول همراه با قیمت را از طریق پیام رسان واتساپ برای شما ارسال نموده و اگر تایید کردید آن موقع می توانید برای سفارش وارد مذاکره شوید.

این مرکز علاوه بر عرضه انواع کشمش و مویز در بازار داخل برای رونق اقتصادی آن سابقه صادرات محصولات خود به کشورهای انگلیس ، اتیوپی ، مالزی ، عراق و افغانستان را داشته است تا بتواند در جهت افزایش تولید گام مثبتی را برای کشور بردارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما